למה אקי אבני שילם כסף לאינסטגרם?

אקי אבני שילם לאינסטגרם בשביל שתפרסם תמונות שלו בסטורי

השחקן שעלה לכותרות בחודשים האחרונים בעקבות פרשת ניקול ראידמן שוב חוזר לעניינים והפעם בעקבות תמונות ופוסטים באינטגרם שהוא בחר לממן כדי להפיץ את הבשורה עליו. כנראה שהשקט לאחרונה בגזרה שלו הפריע לו הוא רצה לחזור לכותרות ולקבל עוד כמה עוקבים שיפרגנו לו והוא בחר לשלם לאינסטוש על מנת שזה יקדם את הסטורי והפוסטים שהוא מעלה, כל אחד והחלטותיו.

בלי קשר, אקי אבני חוזר בקרוב לגלם את רפאל, מעצב האופנה מהדרמה הקומית "יש לה את זה" (קשת), בתפקיד מנהל מגמת האופנה. "כאן חינוכית" תשדר לראשונה סדרת דרמה לנוער, שתפגיש את עולמות האופנה והרשת עם המוסכניקים והמתכנתים. מקיף מילאנו" יהיה שם הסדרה שעוסקת בבני נוער אינסטוש וכו, אוןלי מכאן הרעיון של אקי לתת כמה שקלים לענקית הרשת?

בכל אופן, הסדרה החדשה בכיכובו מתרחשת בתיכון מקצועי שעליו מונחתת מגמת אופנה יוקרתית, שבה לומדים כוכבי אינסטגרם ומובילי טרנדים, ומנגד מוסכניקים מחוספסים, מתכנתים ותלמידות ניהול אמביציוזיות. ההתנגשות בין העולמות היא בלתי נמנעת והכאוס החברתי שנוצר מאפשר לגיבורות ולגיבורי הסדרה התחלות חדשות ואהבות סוחפות. את הדרמה החדשה יצרו אבנר ברנהיימר, נוי כרמל ויאיר פרי בשיתוף עם דפנה לוסטיג כמפתחת תסריט.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן