אופירה אסייג: "גם אם נעשה סולחה אני לא אבוא לחתונה עם דניאל"

אופירה אסייג חושפת את הדרמה מאחורי ההחלטה שלה לא להגיע לחתונה

שנה וחודשיים אחרי הפרידה שלה מבעלה, אופירה אסייג מתכננת את החתונה השנייה עם גילי מנקין. לחתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג היא כבר לא תבוא, אפילו אם יתפייסו. עכשיו היא מספרת מה בדיוק קרה בסכסוך המפורסם, איך ירדה במשקל, כיצד מנצחים ברייטינג, ולמה היא מוציאה כל כך הרבה כסף על ימי ההולדת של הילדים.

"אייל הוא לא בחור רע, אבל הוא בן אדם שנגרר, קל להשפיע עליו" אמרה אסייג בראיון מיוחד שערכה. היא גם שיתפה את הקוראים על הירידה במשקל ועל ההצלחה בתוכנית שלה ושל ברקוביץ שהעניקה אחוזי רייטינג מפוצצים לתכנית של שישי בערב. הניצחון שלה הוא גם בגלל ברקו והיא מודה בזה אבל מה שענין את כולם בעיקר זאת פרשת העוקב והיחסים המרים עם הזמר.

הדרמה סביב אייל גולן ואופירה אסייג לא שקטה והיא שוב החלה לדבר עליו. "אייל הוא לא בחור רע, אבל הוא בן אדם שנגרר, קל להשפיע עליו" למרות זאת אסייג אומרת שהיא לא פוסלת סולחה אבל מצהירה שלא תבוא לחתונה שלהם. כזכור, פרשת העוקב הביאה למשבר גדול ביחסים של השניים. דניאל התבטאה בנושא ודווקא הייתה בעד הקשר של אייל ואופירה ואמרה שאין לה שום דבר כלפי אופירה וגם הזמינה אותה לחתונה. זה כאמור לא ישכנע את המגישה להגיח לפתע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן