קרן פלס לא בהריון

השמועות על ההריון של קרן פלס אינן נכונות

בתקופה האחרונה רצות שמועות בביצה וגם ברשת על כך שהזמרת קרן פלס בהיריון. הדבר בא לידי ביטוי בכך שאלפים מחפשים בשבועות האחרונים, מאז תחילת הכוכב הבא, במנוע החיפוש את המונח 'האם קרן פלס בהריון'. אנחנו יכולים לדווח שבשלב זה היא לא בהיריון ואם זה יקרה כמובן שנעדכן אתכם. עם או בלי קשר היא כרגע עסוקה בהכנות למופע חגיגי שיעלה בקרוב.

מדובר כאמור במופע חגיגי במיוחד ועשיר מוזיקלית. קרן פלס חוזרת אל אלבומה הראשון ״אם אלה החיים" איתו פרצה וביססה את מעמדה כאחת הזמרות והיוצרות הבולטות במדינה בעשור וחצי האחרונים. פלס, זמרת-יוצרת שאינה מפסיקה ליצור לחדש ולהפתיע, אשר פיתחה קריירה ענפה הן בכובע היוצרת אשר העניקה שירים מוכרים ואהובים לאמנים רבים אחרים ("ואת", "כל הציפורים" – הראל סקעת, "לשם", "נובמבר" -מירי מסיקה, "מי היה מאמין" – מארינה מקסימיליאן ובועז מעודה, "שיר במקום ילדים" – אמיר דדון).

היא החלה לשפוט בכוכב הבא וזכתה שם לשבחים על הבחירות שלה. גם בכובע היוצרת בתאטרון ובפרט ביצירה המוערכת בתאטרון הלאומי הבימה היא מככבת. בטלוויזיה היא מופיעה בשלל תוכניות בולטות ביניהן "הכוכב הבא לאירויזיון", "בית ספר למוזיקה" ובעיקר בתור זמרת ופרפורמרית אשר הכניסה לחיינו שירים רבים ומוכרים – מסינגל הבכורה שלה "איתי" אשר יצא ב-2006, דרך "אם אלה החיים", "שמעון השכן", "מבול", "לייק וואנקה" ועד "שקופים", "מעבר לנהר", "מי אני" מהשנה האחרונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן