לבנה זוהרים חשפה את זהות אבי בנה

הדיירת לשעבר ערכה מסיבת ברית לבנה הבכור וחשפה את האב

לבנה זוהרים ילדה לפני שלושה חודשים בן ולאחרונה ערכה את מסיבת הולדתו. בלי קשר לכך לבנה זוהרים הבטיחה מיד עם הלידה שהדבר הראשון שהיא תעשה כאשר תצא מבית החולים זה לבקר את אביה החולה בניוון שרירים כבר תקופה ארוכה. לבנה זוהרים עברה תקופה לא פשוטה – חמש שנים של טיפולי פוריות וכשהצליחה להיכנס סוף סוף להריון, העדיפה לא לפרסם זאת.

לאחרונה כאמור היא החליטה לחגוג לבנה הבכור באירוע נאה עם שלל אורחים אך רגע השיא היה כאשר היא חשפה את זהות האב של הבן שלה. היא עברה את תהליך פוריות עם אופיר – גבר בן 44 והם נחשפו ביחד באירוע. :אני גאה בעצמי, גאה כמו שלעולם לא הייתי על כל המסלול המטורף שעברתי בשביל להיות אמא. אני עדיין כמו בבועה, בחלום. אני באמצע הלילה קמה ואומרת לעצמי 'כן כן, זה הילד שלי בוכה זה אמיתי, יש לך ילד לבנה יאללה קומי להאכיל אותו'."

עוד אמרה זוהרים: "החברים מציפים בהודעות, אנשים שמחים ודואגים, המון טלפונים והודעות מאנשים טובים, אפילו מכאלה שאני לא מכירה. כולם מחבקים ושמחים יחד איתי. אני מודה לכולם ובמיוחד לבורא עולם שזיכה אותי להיות אמא, לאמי היקרה שעברה איתי מסע לא קל בכלל ואבא שלי שנילחם ולא ויתר עד שלא הנחתי את הילד עליו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן