צילומי "הכוכב הבא" הופסקו כי סטטיק חש ברע

באמצע אודישן של אחד המשתתפים סטטיק חש ברע ועזב את המקום

סטטיק חש ברע במהלך אודישן של אחד המשתתפים בכוכב הבא ועזב את המקום. הופסקו הצילומים למשך חצי שעה, במהלכה סטטיק יצא אל מאחורי הקלעים על מנת לנוח ולנשום אוויר. הוא חש לחץ תחילה אבל לאחר מכן התאושש וחזר לאולפן. מי שעוד נעדרו לאחרונה הם השופטים איתי לוי וקרן פלס עקב מופעי חנוכה ואת מקומם תפסו מירי מסיקה והראל סקעת.

כאשר הוא בתקופה גדושה של צילומים לעונה החדשה של "הכוכב הבא", הזמר לירז רוסו הידוע בכינוי סטטיק, חש ברע כאמור. מקרה דומה ארע לפני חודש וחצי ואז הוא פונה לבית החולים בני ציון בחיפה. הוא בילה את הלילה לצד בדיקות וטיפול רפואי. למרות המצב הלא פשוט, סטטיק שיתף את העוקבים שלו באינסטגרם על מצבו עם תמונות וסרטונים מחדר מיטתו בבית החולים.

עקב מצבו הרפואי, סטטיק יצטרך לעשות חושבים לגבי מצבו. בלי קשר, הוא ובן אל תבורי צפויים להוציא בקרוב גם שיר חדש ואולי זה ירומם את מצב רוחו המאוכזב של סטטיק. מנהלו אורון חלפון מסר בתגובה: "נכון, לירז אכן חש ברע במהלך הצילומים, אבל כמו שהוא יודע, לירז לקח עשר דקות הפסקה וחזר לשולחן השופטים כמו גדול והיה האס של השולחן". אנחנו נאחל מכאן לזמר המצליח הרבה בריאות ושישמור על עצמו, העונה עוד ארוכה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן