מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה יתחתנו בקרוב?

ריאליטי החתונה שלהם בערוץ 24 בוטל וכרגע השניים לא ימהרו להתחתן

מעיין ואביחי היו לאחרונה במו"מ עם הפקת ערוץ 24 לגבי תכנית ריאליטי בכיכובם שאמורה לסגור וללוות את כל תהליך החתונה שלהם, מרגע הצעת הנישואין ועד החופה. מקורבים לזוג דיווחו שאביחי ומעיין היו סגורים כבר על כל עניין החתונה, אבל הצעה עוד לא הייתה. מעיין לא באמת צריכה הצעה בשביל לדעת שהם יתחתנו והם מדברים על חתונה כבר כמה שבועות אבל כנראה שזה לא יהיה  מול מצלמות.

ההצעה מהערוץ בסוף נפלה ואוחנה ואשכנזי הקפיאו בינתיים את התכניות לחתונה. אנשים בקרבת הזוג דיווחו שלמרות זאת ערוץ 24 עדיין מחזר אחריהם אבל למרות התקוות והחלומות של המעריצים מסתבר שזה לא יקרה בקרוב. בהפקה סיפרו שאם התוכנית היתה מצליחה אז בני הזוג היו צפויים לצלם תכניות נוספות. המעריצים של השניים התאכזבו מאד מההחלטה הסופית.

כזכור, אותם מעריצים העלו בעבר אפילו עצומה בכל הקשור לתוכנית של אביחי אוחנה, הם בהחלט מחכים זמן רב כבר על מנת לראות את השניים הללו מככבים. הם פרצו באח הגדול ומאז הם בעיקר מתארחים בתכניות אבל הפעם הסיפור שהיה אמור להיות שונה לשמחתם לא יצא לפועל. אביחי ומעיין ניהלו דיונים מול הפקת 24 והיו מאוד מעוניינים לפתוח בקריירה נוספת. הם הגיעו לכמה פגישות והצילומים כבר יצאו לדרך אך ההפקה ירדה מהעניין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן