מתקפה משפחתית על בן אל תבורי

בן דודו של תבורי לא אהב את הפוסט האחרון שהזמר העלה

נראה שבן תבורי נמצא בתקופה חדשה בחייו ומתמקד בדברים החיוביים מבלי לפחד לדבר עליהם. הוא העלה פוסט בו כתב: "רובכם לא יודעים אבל גדלתי בראשון לציון. הרבה חושבים שתמיד היה כסף, ותהילה וכו' כי אני הבן-של. אז לא. די סבלתי מזה בתור ילד כי כל דבר קטן שאבא/אמא היו עושים היה נופל עלי בבית ספר. היו יורדים עלינו ותוקפים אותנו. מעולם לא באמת היה כסף. כבר בגיל 10 עבדתי בג'ימבורי כי ידעתי שאצטרך לדאוג לעתיד שלי ולעצמי".

תבורי המשיך: "אף פעם לא הרגשתי אהוב, לא הרגשתי משפחה מושלמת. כפי שכבר הספקתם לראות בתקשורת, תמיד הייתה לי משפחה מושלמת אבל מוזרה. ובתור ילד שלא האמינו בו בכלל – אני האמנתי בעצמי". בן דודו של בן אל, עדי טפר, קרא את הפוסט של בן אל, כעס והחליט לחשוף את האמת לדבריו: "כל מי שמכיר אותי יודע והיה עד לכך שבן אל גדל אצלנו יותר מעשור, כמעט מאז שנולד ויודע איזה חום ואהבה בן אל קיבל אצלנו במשפחה".

טפר סיכם: "בן אל עבר לגור אצל אביבה, לאחר שהתחתנה עם עופר טלקר לזמן קצר ולאחר הגירושין עבר להתגורר אצל שימי. סבתא שלי ז"ל שהייתה גרה איתנו ואמי נהגו לתת לו ולאחותו את כל האהבה שבעולם, אפילו מדי פעם הרגשנו מן הפליה – למה להם כן ולנו לא? אוכל חם, ביגוד, כספים, הגעה לאספות הורים בבית הספר, מה לא? תמונות יעידו כך! חברים יעידו כך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן