סולחה בין אייל גולן לבני פרץ

ברוח חג החנוכה: השניים הדליקו נר ביחד ונראה שהשאירו את הצרות מאחור

״אייל גולן ובני פרץ יישרו את ההדורים ביניהם, ומאחלים לכל עם ישראל חג חנוכה שמח״. כך נמסר מליאם הפקות רגע אחרי שאייל גולן העלה פוסט בו הוא נראה לצד בני פרץ. אחד השותפים העסקיים הקרובים ביותר לגולן, בני פרץ, עבד איתו בצורה צמודה ב-7 השנים האחרונות. למרות התקופה היפה, השניים לא הסכימו במספר נושאים הנוגעים לעסק הנדל"ן המשותף שלהם, וההתרחקות הייתה בלתי נמנעת.

בחודשים האחרונים השניים התרחקו מאוד ואף התנתקו לחלוטין. המתח הגיע לשיא כאשר אייל גולן החל להתווכח עם בני פרץ, לעיני קהל שהגיע להופעה שלו. כזכור, צופים שהיו קרובים לבמה סיפרו שראו את אייל גולן יורד לקחת הפסקה קצרה לפני שהוא ממשיך לחלק השני. הזמר ביקש ממנהלו לאפשר לאנשים מהקהל לעלות לבמה ולשיר איתו אבל בני, כך הסביר לגולן שאין אפשרות כזאת. בין השניים פרץ ויכוח סוער.

כל אחד טען כי הוא זה שנותן את המילה האחרונה, כך שבזמן שפרץ טען שהוא המנהל של חברת ההפקות ושל המופע, גולן אמר שהמופע שלו והוא יעשה מה שרוצה. במהלך הסכסוך האחרון השתדלו השניים לשדר "עסקים כרגיל" כדי לא לפגוע בפעילות השוטפת שלהם, אך הריחוק הורגש היטב בסביבתם והשפיע גם על התפעול והעבודה ביום יום. גם הבקיעים שצצו בסרט על אייל גולן לא עשו שירות טוב לשניים שנאלצו להתמודד עם מרדף תקשורתי רחב היקף ופגיעה בהכנסות. אולי עכשיו הכל כבר מאוחר? ימים יגידו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן