לוגאן פול מגיב להדלפת סרטון סקס

לוגאן פול החליט להגיב לסרטון קצר שהופץ בטוויטר והפך להיות ויראלי

בחור שנראה כמו לוגאן פול נראה מבצע מין אוראלי בבחור אחר. קשה לקבוע בוודאות אם אכן מדובר בפול, מכיוון שפניו לא ברורות ממש בסרטון שדלף אבל הצופים הניחו שזה סתם מישהו שנראה כמוהו. לוגאן פול החליט להגיב לסרטון קצר שהופץ בטוויטר והפך להיות ויראלי: "100 אלף שיתופים ואשחרר את סרטון הסקס המלא". כתב פול שנאה נלהב מהקטע שרץ עליו. הבחור בן ה-24, התפרסם דרך שירות סרטוני הרשת.

לפול יש למעלה מ-20 מיליון מנויים ביוטיוב ועל פי אתרי רכילויות, הוא רווק מאז שהתפצל מחברתו לשעבר קלואי בנט. התופעה האינטרנטית בשם לוגאן פול, קיבלה תגובות נזעמות לאחרונה עם שחרור הפרק האחרון, בזמנו הוא עלה לכמה מהצופים על העצבים עם אתגר לצד מייק מיילק: השניים ניסו בכל חודש טרנד אחר. "ינואר טבעוני-פיכח" ו"פברואר פאטלי", כלומר החודש בו יחזרו לאכול בשר ולשתות.

פול סיפר על חודש "מרץ לגברים בלבד" ואמר: "אנחנו מנסים להיות גייז לחודש אחד". לא כולם ברשת אהבו את זה וכתבו לו: "לוגאן פול עושה בדיחה מלהיות ‘גיי לחודש’, בעוד שאינספור להט"בים ברחבי העולם נרצחים ושולחים יד בנפשם בגלל המיניות שלהם. זה דוחה. להיות גיי זו לא בחירה, זה לא שלב וזה לא אמור לשמש אותך לטרנד למשיכת עוקבים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן