השחקן אורי פפר תועד בחקירה סמויה רוכש קוקאין 3 פעמים מרשת סוחרי סמים

פרסום ראשון של אתר כתב פלילי: חקירה שכללה האזנות סתר ומעקבים 24/7 נגד רשת סוחרי סמים שפעלה כ- 3 שנים באזור תל אביב והמרכז תיעדה עשרות לקוחות ידוענים ואנשי עסקים שהזמינו ורכשו את הקוקאין.

אחד השמות הבולטים ברשימה הוא ליגיונר הקולנוע הישראלי, אורי פפר שתועד ע"י החוקרים רוכש 3 גרם קוקאין בשלוש הזדמנויות שונות. מטעמו של פפר נמסר: "שמו של אורי פפר אכן עלה במסגרת החקירה, הוא נקרא על ידי המשטרה לתשאול".

החקירה הסמויה חשפה ששת חברי הרשת לסחר בקוקאין- בני מיעוטים המתגוררים באזור תל אביב ביצעו בשלושת שנות פעילותם אלפי עסקאות בקרב אנשי עסקים וידוענים רבים מתל אביב רמת גן הוד השרון רעננה הרצליה ועוד והרוויחו סכום דמיוני של למעלה מ- 7 מיליון ש"ח. כאמור, במסגרת החקירה תיעדו החוקרים עשרות אנשי עסקים וידוענים מאזור המרכז רוכשים את הקוקאין מחברי הרשת בתוך כך שלושה תיעודי רכישה, מתוך מאות התיעודים מיוחסים לשחקן הקולנוע אורי פפר שרכש שלושה גרם קוקאין בשלוש הזדמנויות שונות.- כך לפי הנטען בחומר הראיות וכתב האישום.

מטעמו של פפר נמסר: "בחודשים האחרונים כחלק מחקירה נרחבת של משטרת תל אביב כנגד רשת של סוחרי סמים, שמו של אורי פפר אכן עלה במסגרת החקירה, הוא נקרא על ידי המשטרה לתשאול וכך הסתיימה מעורבותו בסיפור זה. אורי שמח לשתף פעולה עם המשטרה ומברך אותה על עבודתם המסורה והחשובה".

ששת חברי רשת סוחרי הסמים- בני מיעוטים המתגוררים בת"א, נעצרו בתחילת החודש במהלך פשיטה של המשטרה כשבחיפוש בדיתם נתגלו מס' ק"ג של קוקאין ו- MDMA. בשבוע שעבר הגישה נגדם פרקליטות מחוז ת"א כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

עו"ד ליאור אזולאי מומחה למשפט פלילי ותעבורה אודות חלקו של פפר בפרשה: " אורי פפר מופיע בכתב האישום כעד מטעם התביעה ואמור להעיד במסגרת ההליך הפלילי נגד הנאשמים ולהביא להרשעתם. כגורם שרכש סמים מספר פעמים מהנאשמים או מי מטעם הוא בפועל הופך למעין שותף לדבר עבירה אך בפועל הוא קיבל מעין "חסינות" מפני הגשת כתב אישום פלילי על אחזקה ושותפות לעסקת סמים, הגם לצורך שימוש עצמי, והכל בשל שיתוף הפעולה שלו עם גורמי החקירה ומתן העדות כנגד הנאשמים".

בכל פעם רכש פפר גרם בכל הזמנה ובסה"כ שלושה גרם בשלוש הזמנות שונות: פעמיים ההזמנות בוצעו לרחוב דיזינגוף ופעם נוספת לרחוב רוטשילד. על כל מנה שילם פפר 500 ש"ח

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן