כדורגלן עבר הפיץ סרטים אינטימיים של בחורות

מתן בלסטרה נחקר במשטרה בחשד להפצת סרטונים אינטימיים של בחורות

באתר "פורנהאב" החל לרוץ סרטון בו בחורה הצטלמה במהלך אקט מיני עם החבר שלה לשעבר, אבל בניגוד למקרים שבהם פרטנרים מיניים לשעבר מנצלים חומרים מצולמים מהסוג הזה לא הייתה לה סיבה לחשוב שזה מה המצב מול החשוד. "ידעתי שמתן צילם סרטונים שלנו ביחד, אבל בחיים לא חשבתי שהוא ישתמש בזה נגדי. נפרדנו בטוב והוא תמיד עשה עליי רושם של אדם הגון וישר" סיפרה האחת המתלוננות.

עוד אמרה:" ראיתי חושך בעיניים, לא יצאתי מהבית במשך ימים, ובסופו של דבר החלטתי לעשות תחקיר ולגלות מי עשה לי את זה. ואפילו אז, מתן היה האחרון שחשבתי עליו. לא יכולתי לצאת מהבית מהבושה. זה אדם שסמכתי עליו, שהיה אצלי בבית ובגד באמון שלי. הרי זה נעשה באופן שיטתי, עברתי גיהינום ברמה הנפשית כשהבנתי מה קרה".

היא בקושי התאוששה לדבריה: "בקושי אכלתי, לא יכולתי לישון. היו לי סיוטים נוראיים. המשפחה לא הבינה מה עובר עליי. הרגשתי מרומה, מושפלת. חוויתי אירוע של פוסט טראומה, ממש ככה". עו"ד בן מעוז, המייצג את מתן בלסטרה, מסר בתגובה: "מרשי, בחור צעיר ונורמטיבי לחלוטין, מכחיש כל קשר להפצת הסרטונים. הוא שיתף פעולה עם החוקרים, הסביר כי הסרטונים צולמו בהסכמה מלאה של הנשים ודרש למצות את החקירה על מנת לאתר את מי שהביא לחשיפתם".

עוד אמר עו"ד: "יובהר כי מרשי – אשר נצפה בסרטונים ברגעיו האינטימיים – אף הוא קורבן עבירה ואין לראות בו כמי שחשוד בביצועה. מדובר בשקר מוחלט ונוכיח את האמת בבית המשפט". ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה במסגרתה נחקר החשוד בחשד למעורבות במעשה. מטבע הדברים איננו מוסרים פרטים אודות חקירות מתנהלות. נציין כי ככל שמתקבל מידע בנושא, משטרת ישראל פועלת באופן נחוש ומקצועי לאכיפת החוק, לרבות באתרים שאינם מנוהלים בישראל ואינם כפופים לדין הישראלי".

לסיכום אמרו במשטרה: "המשטרה שבה וקוראת לציבור, הפצת סרטונים בעלי אופי מיני עלולה להוות עבירה פלילית שלצדה עד 5 שנות מאסר. משטרת ישראל קוראת לפעול בזהירות ובאחריות בכל הנוגע לתיעוד והחזקה של תכנים שהפצתם עלולה להוות פגיעה בפרטיותם בעידן שבו ניתן בלחיצת כפתור להפוך כל מידע לוויראלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן