נסרין קדרי: ״עברתי ניסיונות אונס״

נסרין מדברת על הימים הקשים שעברו עליה ועל נסיונות האונס שעברה

שמונה שנים כבר עברו מאז שפרצה הזמרת נסרין קדרי. שמונה שנים שבהן נלחמה כל הדרך למרכז המיינסטרים הישראלי, בשנה שעברה היא אפילו התגיירה והוסיפה לעצמה את השם "ברכה". בראיון היא מספרת על ימי העוני, ההטרדות, הגיור ועל הדרך שעשתה מלמטה ועד לפסגה. זה לא היה פשוט עבור נסרין להצליח אבל כמו כל זמר מתחיל היא החלה את דרכה במועדונים הקטנים על מנת להגשים את החלום ולפרוץ.

בגיל 18 היא החלה כבר להופיע וסיפרה שזה לא היה פשוט בכלל, אפילו שהיום היא במקום אחר: "הכרתי המון אנשים ועברתי הטרדות מגברים שרצו לנשק אותי בכוח, רצו לחבק אותי בכוח ואני לא נתתי את אפשרות הזאת. היו לי רגעים של שבירה, היתי מגיעה הביתה ומתפרק מבכי חשבתי לעצמי בשביל מה אני צריכה את זה אבל התגברתי".

נסרין כבשה לבבות רבים בשנה האחרונה כמנטורית האהובה בתכנית "דה וויס". בהגשתה הייחודית, המחברת מזרח ומערב, פופ ישראלי עם מוסיקה ערבית אותנטית שורשית ובלדות קרובות ומרגשות, ממשיכה נסרין להטביע את חותמה בהיכל התהילה של המוסיקה הישראלית תוך שהיא סוחפת אחריה קהל רב ומחבק. רק בקיץ האחרון כבשה נסרין את בימת קיסריה פעמיים בהפרש של חודש, שני המופעים היו סולד אאוט כחודש לפני.

שבת בחדשות סוף השבוע

שמונה שנים כבר עברו מאז שפרצה הזמרת נסרין קדרי. שמונה שנים שבהן נלחמה כל הדרך למרכז המיינסטרים הישראלי, בשנה שעברה היא אפילו התגיירה והוסיפה לעצמה את השם "ברכה". בראיון חשוף לרעות ברזילי היא מספרת על ימי העוני, ההטרדות, הגיור ועל הדרך שעשתה | שבת בחדשות סוף השבוע

Posted by ‎החדשות – N12‎ on Thursday, 19 December 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן