תכירו את אדם אליוף דייר חדש ב"האח הגדול"

תכירו עוד מתמודד חדש נחשף לאחרונה בין רשימת דיירי האח הגדול 2020

אדם אליוף, עובד בבורסה ברמת גן, לוחם לשעבר וחובב רכיבה על אופנועים הוא אחד המתמודדים שיתחרו בעונה הבאה של האח הגדול אשר תעלה לאוויר בעוד עשרה ימים. פרט לאדם הדיירת השנייה שתכנס לבית "האח הגדול" היא מישל משייב דוגמנית, בת 20 עם כ-70 אלף עוקבים באינסטגרם. הדייר השלישי הוא גיא איתן בן 30 מתל אביב שהיה בן זוג של נועה, שותפתה של נטע אלחמיסטר במותג האופנה.

מי עוד? אז ככה, אביו של ליאור אורפלי (טילטיל) יכנס למשבצת המבוגר של בית האח הגדול או אולי אפילו ביחד עם טילטיל עצמו ויהיה "האבא של". בכל מקרה הולך להיות שם מעניין מאוד. אגב , יוסי אורפלי כבר הספיק לככב בטלוויזיה בתוכנית הקומית "ניפגש בלובי" אשר שודרה בערוץ כאן 11 ואולי משם תזהו את פניו. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון בקשת צפויים לשדר פרק מיוחד של ״המתחזים״ מול השקת "האח" בתחילת ינואר.

בנושא אחר: סוגיית העישון בתוכנית האח הגדול עלתה לכותרות גם בעונות קודמות, כאשר נעשו פניות דומות בעקבות ריבוי סצנות המתמקדות בפינת העישון שבחצר ובאינטראקציות סביב העישון בתוכנית וכן סביב מאבק של המתמודדים על תקציב לרכישת סיגריות, אלא שבעונה הנוכחית השתנה המצב החוקי וישנו כעת איסור על הצגת פרסום גלוי וסמוי למצרי טבק. איך הדיירים יתמודדו עם זה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן