איתי לוי מדבר על הפרידה מהדר חיון

הזמר מספר על הימים שאחרי הפרידה הרועשת: "אני מפרגן לה, אני לא קנאי"

איתי לוי מדבר בפעם הראשונה על הסיבות שהובילו לפרידה ומפתיע את כולם. הדר חיון שומעת? אז ככה: "אנחנו לא ביחד, אבל גם שזה לא טוב, זה טוב. הכל מבורך, הכל בסדר. היא נהייתה סלב? אני לא יודע. אני מפרגן לה, אני לא קנאי, אני לא איש כזה. יש שם אהבה ענקית, זה לא נגמר אבל בחיים לפעמים צריך לקחת החלטות בצורה הכי קרה שבעולם. בוחנים אחד ליד השני, מה טוב לנו כרגע ומה לא יהיה לנו טוב בהמשך. אני איש של תחושות בטן ואינטואיציה, אני מקשיב לעצמי".

לוי הבין שאין לו זמן לזוגיות בין כל ההופעות הפסטיגל וההחלטה לבטל את החתונה באופן מפתיע: "החיים האישיים הם לא בסדר העניינים כרגע. זוגיות היא דבר יפה, אבל היא צריכה לבוא בזמן הנכון, שיהיה אפשר לקבל את כל הדבר הזה, ואם לא – אז לא. צריך לעבוד ולעשות דברים גדולים, יש הזדמנויות אז תכבוש אותן, אין מקום להתעסק בשטויות".

לסיכום אמר הזמר: "אנחנו מדברים, מסתמסים, הכל סבבה אבל זה לא פשוט. אני עובר תקופה לא פשוטה, אבל זה יעבור בסופו של דבר, כמו כל דבר בחיים. החיוך לא מזויף, אני עושה הפרדה. בעשייה שלי אני שמח, החיים האישיים הם שלי". כאמור, בקרוב מאד יצטרך לוי להחזיר את החיוך שלו ולעלות על הבמה של הפסטיגל, אבל איך אפשר לעשות את זה עם לב שבור? ניתן לזמן לעשות את שלו כנראה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן