פרסום ראשון: שימי תבורי יבקר את נכדו ויעשה סולחה עם בן אל

בעקבות המכתב בפורטל עומרי חיון – שימי תבורי ילך לבקר את נכדו תו פרינס ואת בנו אלירן ויעשה סולחה עם בן אל

אחרי ארבע שנים של סכסוך ובעקבות המכתב בפורטל עומרי חיון שימי תבורי ילך בשבוע הבא לבקר את נכדו תו פרינס את בן אל ואלירן הבן השני איתו הוא נמצא בסכסוך. שבועיים אחרי המכתב הבלעדי שכתב שימי תבורי בפורטל עומרי חיון לבן אל, שלא מדבר איתו, ושהוא לא רואה את הנכדים שלו, לפורטל עומרי חיון נודע שבגלל יהודית באומן, שימי השתכנע ללכת לראות את הנכד שלו ואת הבן אלירן, ללא יהודית. ובשבוע הבא יפגוש שימי את תו פרינס ואת בנו בן אל ויעשה סולחה.

יהודית, שימי והבן הקטן אוראל נפגשו השבוע והצטלמו. יהודית ושימי גם בילו באירוע של הבת של שימי תבורי עם כל המשפחה. בסוף השבוע האחרון חגגה בת אל אירוע בריתה למיה בת הארבעה החודשים, באולם אירועים בבית שמש. כל התבוריז הגיעו לברך, ביניהם הסב הטרי והנרגש שימי תבורי, שנמצא ביחסים הדוקים עם בתו בת אל והגיע צמוד לאשתו יהודית באומן תבורי. הוא פגש שם את כל ילדיו.

שימי תבורי מסר לפורטל עומרי חיון בתגובה: ״הנה זה בא. חשבתי יחד עם אשתי ושוב היא זאת שלא מפסיקה להציק שאלך ואבקר. אני אלך ושכל עם ישראל ידע דבר אחד, אני מצעד שלא קל לי לקחת, אני אלך לאלירן.  ולבן אל, אני יקח צעד טוב וחשוב שכל עם ישראל ידע – לולא אשתי החזקה והאהובה שאיתה אשאר שארית חיי, הייתי ממשיך עם האגו".

עוד הוסיף הזמר: "אני חושב שהילדים צריכים לבוא ולבקש סליחה והם לא עושים זאת. יהודית, אשתי, את החיים, האוויר, שאני נושם בזכותך ולמענך אני אעשה זאת, את גיבורה ומגיע לך את כל חיי. עם ישראל יודע שאת הגיבורה בסרט הזה תודה לך. היא רוצה שאני ארגיש שמח, היא גם מבקרת באופן קבוע את הנכדים שלה וחשוב לה שאהיה סבא טוב לכולם"

כל זה קורה כאמור אחרי שבן אל פירסם פוסט שהוא אוהב אותו בתגובה למכתב והשבוע פירסם פוסט נוסף שהוא מבצע שיר שלו בכוכב הבא ורשם 'אבא אני אוהב אותך'. אנחנו בדרך לסולחה מהסרטים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן