פניה של רוסלנה רודינה בפרסומת הושחתו

רוסלנה זועמת על השחתת פניה: "אני מזועזעת מזה ברמה האישית"

עכשיו תורה של רוסלנה רודינה: שבוע אחרי שחרדי תועד כשהוא תולש את פניה של גלית גוטמן ממודעה על אוטובוס, התגלה כי שלט חוצות בכיכובה של רוסלנה הושחת בגבול בני ברק-רמת גן. הדוגמנית זועמת על המקרה: "אמרתי לעצמי שאני מאוד מקווה שזה רק בן אדם אחד. מאוד רציתי להאמין שזה לא מגזר שלם שחושב ככה. שזה מאוד נקודתי ומאוד ספציפי, ולא קבוצה. קיוויתי שזה לא מעיד על כולם, ויכול להיות שזה חד-פעמי".

עוד הוסיפה: "כשהתופעה באה וחוזרת על עצמה, כנראה שזה לא המצב. כנראה שיש כמה קבוצות של אנשים שמגיבים ככה, וזה עצוב בעיניי. עצוב ומקומם שקמפיין לחברת אשראי, בלבוש הכי בסיסי ולא פרובוקטיבי, מביא קבוצות באוכלוסייה להתנהג בצורה כזאת ברוטלית. אני רוצה להאמין שמדובר במעשה קיצוני של אנשים קיצוניים ולא מייצג תופעה רחבה יותר. רק לפני שבוע נתקלנו במקרה דומה של גלית, אני מזועזעת מזה ברמה האישית. צריך להוקיע את ההתנהגות הזו מהחברה".

מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים "סיכמה: "כל השחתה שכזו, בין אם מדובר בנשים מפורסמות, פוליטיקאיות או נשים רגילות, היא מעשה אלים שמטרתו להעלים נשים, ולבטל את קולן ואת השפעתן. בבסיסו ההתייחסות לנשים כאל מפגע ואובייקטים מיניים שצריך להסתיר. ההדרה וההסתרה של נשים וניסיון ליצור מרחבים “סטריליים” מנשים היא משפילה ופוגענית. פעם אחר פעם המעשים חוזרים אבל העבריינים לא משלמים מחיר. הגיע הזמן שמשטרת ישראל תקבע מדיניות של אפס סובלנות למעשים המכוערים האלה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן