בן אל תבורי ואורטל עמר בדרך לקאמבק?

הזמר הקדיש לאקסית שיר בכוכב הבא וגרם לה לדמוע מהתרגשות

קבלו את התיעוד המרגש בידיעה הזאת שעשוי להוביל לקאמבק של השנה בין בן אל תבורי לאורטל עמר. המגישה הגיעה אמש לצילומי "הכוכב הבא לאירוויזיון" ובמהלך שהותה במקום היא באה לומר היי לצוות השיפוט בתכנית. ברגע הזה תבורי עצר את הכל והחליט לקחת את המיקרופון ולשיר "תודה לך" של רז חדד לגברת עמר שהייתה בהלם. כעבור חצי דקה היא החלה לבכות מהתרגשות.

במהלך כל השיר תבורי הלך והתקרב אליה, הוא אחז בידה והביט בה. האם זה הרמז לקאמבק של השניים? בלי קשר לכך אנחנו נזכיר לכם שלאחרונה הבלאגן שהיה להם נרגע. הם בילו יחד במס' מוקדים ונראו חברים טובים עם בנם הבכור תו פרינס. השניים הם אמנם אקסים, אך גם חולקים ילד משותף ונראה שעדיין שוררת ביניהם אהבה לא קטנה.

כאמור, במהלך הביצוע של השיר עמר נראתה נרגשת, היא החזיקה יד לתבורי שנרגש אף הוא על פי הצילומים. בלי קשר לכך, לפני חודש כאשר בן-אל היה חולה, אורטל הייתה זאת שדאגה לו למרק ועזרה לו להתגבר על הקשיים. אז האם הקאמבק הולך ומתקרב? עושה רושם שכן ואנחנו נדווח לכם בכל חדש.

קאמבק בדרך? אורטל עמר שלנו התארחה הערב בצילומי ״הכוכב הבא לאירוויזיון״ בהפתעה, ובן אל הקדיש לה את השיר ״תודה לך״. כזכור, השניים נפרדו זמן קצר אחרי לידת בנם והיו מסוכסכים תקופה ארוכה. מה דעתכם? יש סיכוי לקאמבק? 👇⭐

Posted by ‎גיא פינס‎ on Sunday, 15 December 2019

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן