פרסום ראשון: כתב אישום חמור הוגש נגד טום קשתי

בעקבות הפרסום בפורטל עומרי חיון הוגש כתב אישום נגד כוכב הריאליטי טום קשתי

בעקבות הפרסום הראשון בפורטל עומרי חיון לפני כחצי שנה, כתב אישום הוגש נגד טום קשתי ואחיו אחרי שדחפו באלימות שומר מבוגר. בסרטון המלא נראה קשתי דוחף את השומר בבנין סיטי טאוור בתל אביב ומפיל אותו לרצפה. השומר בסביבות גיל ה-60 לא נפצע אך ספג מכה כואבת בגב והמשקפיים שלו נשברו. קשתי ואחיו אלימלך מואשמים שתקפו מאבטח מבוגר בבניין הסיטי טאוור בר"ג.

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד טום קשתי ואחיו המואשמים שתקפו מאבטח בבניין הסיטי טאוור בעקבות ויכוח על הכנסת קורקינט לבניין. על פי כתב האישום "אלימלך קשתי תפס את המתלונן בגרונו באמצעות ידו ותום קשתי דחף את המתלונן בחוזקה בבית החזה באמצעות ידיו ואז התקרב למתלונן ודחף אותו שוב בעוצמה בבית החזה באמצעות ידיו עד אשר המתלונן נפל ארצה ומשקפיו נפלו לרצפה ונשברו".

עוד נטען בכתב האישום שהאחים באו לבקר את חברם. אלימלך נכנס לבניין עם  אופניים וטום  נכנס  עם קורקינט. באותן נסיבות הסביר המתלונן לאחים קשתי כי לפי הוראות המקום אין לאפשר כניסה של אופניים דרך הלובי וכי באפשרותם לקשור האופניים בחוץ או להיכנס לבניין דרך קומת החניון. בעקבות כך נוצר ויכוח שהתלהט במהרה.

אריאל הצטרף לוויכוח בנושא עם השומר ולמרות שלא קיבלו אישור הם הלכו לכיוון המעלית ונכנסו פנימה. השומר הלך בעקבות אריאל והנאשמים, הזיז את אריאל עם ידו ונכנס למעלית על מנת  למנוע עלייתם. לאחר מכן דחף אלימלך את המתלונן בגרונו באמצעות ידו, תום קשתי דחף את המתלונן בחוזקה בבית החזה באמצעות ידיו ואז התקרב למתלונן ודחף אותו בעוצמה בבית החזה.

בכתב האישום יש המשך ובו כתוב שהמאבטח נעמד על רגליו, הרים משקפיו ותוך כדי שאריאל מדבר עמו, נצמד אלימלך למתלונן ודחף אותו בבית החזה באמצעות ידו ואז אחז בזרועו השמאלית האחורית של המתלונן וצבט אותה בחוזקה. "במעשיהם המתוארים, תקפו הנאשמים בצוותא את המתלונן שלא כדין וגרמו לו בכך חבלה של ממש וכן, הרסו את רכושו של המתלונן במזיד שלא כדין".  נכתב בכתב האישום שהוגש על ידי ענף התביעות של משטרת דן. כזכור קשתי השתתף ב"מירוץ למיליון" ומאז מנצל את דקות התהילה גם בתוכניות אחרות. עד היום לא נראתה תקרית אלימה של קשתי ומדובר במקרה חריג.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן