מארי פרדריקסון, סולנית להקת רוקסט, מתה בגיל 61

סולנית להקת רוקסט, שהתפרסמה בזכות הלהיטים It Must Have Been Love ו-How Do You Do, הלכה לעולמה בגיל 61. עם היוודע דבר מותה, אמר שותפה ללהקה, פר גסל: "תודה לך מארי שצבעת את השירים שלי בצבעים הכי יפים"

מארי פרדריקסון, סולנית להקת רוקסט, הלכה לעולמה אתמול בגיל 61 כך נודע היום (ג'). פרדריקסון הודיעה בשנת 2002 כי היא סובלת מגידול במוח. על פי הדיווח בעיתון השבדי אקספרס, פרדריקסון הותירה אחריה בעל ושני ילדים. בני המשפחה פירסמו הצהרה: "בצער גדול, אנחנו נאלצים להודיע על מותה של אחת הזמרות הכי גדולות ואהובות שלנו. מארי פרדריקסון מתה בבוקר של ה-9 בדצמבר, בשל מחלה ממנה סבלה בעבר".

להקת רוקסט נוסדה בשנת 1986, על ידי פרדריקסון ופר גסל, וצמד הפופ השבדי הפך לסנסציה בשנות ה-90, בעיקר בזכות הלהיט It Must Have Been Love, שהיה שיר הנושא בסרט "אישה יפה" משנת 1990. להיטים מוכרים נוספים של הלהקה הם Listen to Your Heart, Spending My Time, Joyride ו- How Do You Do!. הצמד מכר מעל ל-75 מיליון אלבומים, וזכה להצלחה מסביב לעולם, במסגרתה אף הגיע לישראל בשנת 2011 להופעה אחת בגני התערוכה.

כאמור, בשנת 2002 הודיעה פרדריקסון כי היא סובלת מגידול במוח, שהתגלה לאחר שהזמרת התעלפה ביתה שבסטוקהולם וראשה נחבט בכיור. פרדריקסון עברה כימותרפיה וטיפולי הקרנות אך ספגה נזק תמידי למוחה. עם היוודע הבשורה על מותה של פרדריקסון, כתב גסל: "זמן עובר מהר כל כך. זה לא היה לפני יותר מדי זמן שבילינו ימים ולילות בדירה הפצפונת שלי בהלמסטד, מאזינים למוזיקה שאהבנו וחולקים חלומות בלתי אפשריים. ואיזה חלום חלקנו בסופו של דבר".

בהמשך, הודה הזמר לפרדריקסון על כל שהעניקה לו. "תודה לך מארי, תודה על הכל. היית מוזיקאית יוצאת דופן, אמנית הקול, פרפורמרית מדהימה. תודה לך שצבעת בצבעים הכי יפים את השירים שלי. היית החברה הכי נפלאה במשך למעלה מ-40 שנה", כתב וסיים במשפט Things will never be the same (דברים לעולם לא יהיו אותו דבר), כשמו של השיר של הצמד משנת 1991.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן