בתאל לוי וטל מן מגישות מניו יורק

השתיים החלו להגיש תכנית מקומית מהיבשת הרחוקה

בתאל לוי וטל מן החלו להגיש פינה בעמוד האינסטגרם של Jews of ny. מדובר בעמוד שמלכד את כל היהודים של ניו יורק ומחדש להם על הפעילויות והדברים החשובים לקהילה במקום. עבור לוי העיר הזאת לא חדשה. לפני חצי שנה בתאל לוי, יוצאת חתונה ממבט ראשון, חזרה לישראל אחרי שהות לא קצרה בניו יורק. היא עבדה שם בשנים האחרונות ויצרה קשרים עם בני הקהילה, ההופעות שלה בטלויזיה כנראה עזרו לה להשיג את התפקיד החדש.

כזכור, בתאל לוי לא נמצאת שם לבד אלא עם בן זוגה, אסף חנגרי יזם נדל"ן ישראלי בן 36, שחי בארה"ב ואפריקה כבר 10 שנים. מיד לאחר סיום התכנית חתונה ממבט ראשון בה כיכבה לוי , הם העלו תמונות של השניים ברשת בזה אחר זה, מיד לאחר שידור הפרק האחרון והגולשים נותרו המומים מכך שהיא הצליחה להסתיר את זה במשך תקופה כה ארוכה מאחר והיא בזוגיות חדשה כבר זמן מה.

עבור טל מן מדובר ברענון טוב מאחר והיא עברה שנה לא פשוטה. היא התבשרה כי היא חולה בסרטן צוואר הרחם. במהלך הזמן היא נאלצה לעבור טיפולים שונים ואף במאי האחרון נותחה, כעוד צעד בדרך להחלמה מהירה. מאז, נערת הגלגל בדימוס מתמקדת בגוף שלה ובנפש ומודה על כל רגע שהיא זוכה לחיות לצד אהוביה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן