חשיפה בלעדית: זוהי שלישיית הגמר של הישרדות 2020

גורם פנימי בהפקת ״הישרדות״ סיפר לפורטל עומרי חיון מי הם הפיינליסטים

אחרי המתנה ארוכה ועמימות מסיבית אנחנו יכולים לדווח לכם ששלישיית הגמר של הישרדות היא ישראל אוגלבו, אלינה לוי וסמיון. אמנם התוכנית תעלה בעוד יותר מחצי שנה אבל המידע נחשף לראשונה כאן אצלנו בפורטל עומרי חיון. אלין לוי וישראל אוגלבו הגיעו לשלבים הסופיים בהישרדות VIP אי שם בפיליפינים. אמנם השורדים כבר חזרו לארץ אבל חרף העובדה שאסור להם לדבר על התכנית והם חתומים על חוזה סודיות, לפורטל שלנו הודלף מידע.

גורם בהפקה הדליף שהשלושה הללו כיכבו על האי וצפויים לעשות שמות בעונה הקרובה שתשודר על המסך שלכם ב-2020. כאמור ישראל הגיע לשלבים מאוחרים בהישרדות כמו גם אלינה וסמיון. אבל מה עם השאר אתם תוהים? גם השורדים האחרים שנותרו על האי זכו לרגעים יפים. בכל אופן, ישראל אוגלבו הפתיע בעונה הנוכחית של הישרדות, טרם אפשר לספר מה בדיוק קרה על האי.

יש למה לצפות זה בטוח בעיקר כי הסקרנות גדולה מאד לקראת העונה החדשה ואתם תצטרכו להיות סבלניים בשביל לגלות מה ההפתעה שהכינו לכם אליו לוי, סמיון וישראל אוגלבו בעונה של הישרדות מאחר והאח הגדול תעלה קודם ורק אז נקבל את הישרדות. נראה שקהל המעריצים של ישראל יכול להיות מרוצה מהמשך הצלחתו. שני כוכבים של האח הצליחו בהישרדות, יפה להם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן