דנית גרינברג ובן הזוג החדש מבלים


החבר החדש של דנית גרינברג לא מבזבז זמן

אליאב שומע? דנית גרינברג נתפסה שוב כשהיא מבלה עם החבר החדש שלה, ונראה שהחיים של השניים טובים מאד. אז מה יש בו אין בך? את התשובה לזה כנראה יש לדנית. אנחנו נזכיר לכם לכם שלפני שלושה חודשים היא הכירה את מיכאל (36) למטרות עסקיות בלבד דרך חברים משותפים. מיכאל נמצא על קו צרפת-תל אביב והוא הבעלים של אפליקציה שמציעה פרסים באמצעות יצירת תוכן.

דנית הצטרפה כשותפה עסקית אך מאז שהחלו לעבוד יחד – הם נמצאים לא מעט זה עם זו. אולי עדיין אי אפשר להגדיר אותם כזוג, אבל הם מבלים הרבה כי הם עובדים יחד ויש ביניהם חיבור טוב. כרגע נראה שמדובר בשותפות עסקית וצריך לזכור שדנית רק עכשיו סיימה את הקשר עם אליאב. מקורבים לדנית מסרו שמדובר בבחור מחו"ל שעסוק כרגע בפתיחת עסק בישראל, עם דנית בתור שותפה.

יש לציין שהיא משקיעה את התקופה האחרונה בבירורים על רכישת מכשירים, השכרת מקומות, בחירת צוות ושאר דברים, שמבהירים דבר אחד: היא מתכוונת לפתוח עסק זהה לקליניקה הקודמת שלה ושל הגרוש. בפועל זה עוד לא הבשיל אבל שבועות ספורים מאז פרסום הפרידה, דנית ואליאב התגרשו באופן רשמי ונפרדו בטונים צורמים. הם נקלעו לקשיים בניהול העסק המשותף אותו הקימו בשנה האחרונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן