אייל גולן מגיב לפרסומים על תאריך החתונה


הזמר וארוסתו ביטלו את הפרסומים שרצו בתקשורת על התאריך 20.2.20

אחרי שפורסם ביממה האחרונה כי אייל גולן ודניאל גרינברג יתחתנו ב20.2.20, מסתבר שזה לא נכון. על הכוונת של אייל גולן ודניאל גרינברג יש כבר יש תאריך ומקום לחתונה הגדולה ביותר שצפויה להיות השנה בארץ. השניים הגיעו לפגישה עם אירית רחמים, ויצאו לדרך. על פי מקורבים לזוג, הם צפויים לערוך את החתונה בחודש מרץ. לבסוף נחשף התאריך הסופי של החתונה הוא 12.03.2020

הזמר לא אהב את הפרסומים ומיהר להוציא פוסט בו הוא הגיב: "לפעמים דברים יוצאים בתקשורת והם לא נכונים. חבל שמוציאים תאריכים עם פרסומים על מועד החתונה שלנו מבלי לוודא איתנו ומסתמכים על רעשי רקע והשערות כאלו. 20.2.20 אחלה תאריך אבל זה לא היום של החתונה שלנו. כשיהיה לנו מה לעדכן  – נעשה זאת בשמחה".

עושה רושם שהתאריך השתנה מאחר וצפויה הופעה לזמר ביום הזה לכן הם יחפשו יום אחר. בכל אופן, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון הספירה לאחור לקראת החתונה תהיה מאד קרובה. בקרוב הזוג יתחתן ומי שתהיה אחראית על הפקת האירוע תהיה אירית רחמים, מפיקת האירועים של כוכבי ליגת העל וזוגתו של עמוס לוזון. עד שהחתונה תגיע, השניים ימשיכו בהכנות שלהם ויבחרו מפות, אורחים, אולם וכדומה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן