בן אל תבורי מגיב למכתב של אבא שלו

בן אל תבורי הגיב לדברים ששימי תבורי פרסם בפורטל עומרי חיון

מעל 90 אלף כבר קראו את המכתב שכתב שימי תבורי לבנו בן אל תבורי ועכשיו הבן מגיב אחרי שקרא לראשונה את המכתב הקשה שפורסם בלעדית בפורטל עומרי חיון, אשר הביא לכם לראשונה את הפרטים על הפרשה. הזמר העלה לעמוד האינסטגרם שלו מסר, כואב ומפויס לאביו, שימי תבורי, בו ביקש ממנו להפסיק להשתמש בתקשורת כדי לדבר וליזום מפגש של שניהם. כך כתב: "אבא יקר שלי, לאהוב תמיד אוהב אותך. לכבד? תמיד אכבד אותך. מעולם לא אמרתי עליך משהו רע, ולעולם לא אגיד!".

עוד הוסיף: "בכל זאת, אני קיים בזכותך, וכמובן בזכות אמא. אבל הבולשיט והאוכל שאתה נותן לתקשורת על חשבון שם המשפחה שלנו פשוט לא לעניין. כששואלים אותי עליך, אני תמיד אומר שאני אוהב אותך ומכבד אותך, ולא אגיד מילה רעה עליך. חבל שאתה עושה הפוך על הילדים שלך. לעומתך, שום אישה – אבל שום אישה, לא משנה מי – לא תרחיק אותי מהילד שלי! הילד שלי זה הדם שלי".

לסיכום כתב בן אל: "תו זה יצור חי שהבאתי לעולם ביחד עם אישה מדהימה שהיא גם אמא מדהימה! אז אין צורך ללכלך גם עליה. היא תמיד הייתה בצד שלך. והיצור הקטן הזה צריך גב בעתיד, גם של אבא ואמא. וכמובן שהייתי מצפה ממך להבין שגם אני צריך אבא ואמא. אמא כאן, איפה אבא? תו ישמח להכיר אותך, ובלי שום קשר, אני תמיד משמיע לו שירים שלך ואומר לו שיש לו סבא מדהים. אני עדיין אשמח שנפגש אני ואתה לבד, כמו אבא ובן, בלי מתווכים. ושוב אבא, אין לך מושג כמה אני אוהב אותך וכמה אני מתגעגע אליך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן