שימי תבורי במכתב לבנו בן אל: "שונאי חינם תיזהר מאלוהים"


אחרי שלוש שנים של סכסוך שימי תבורי החליט להפסיק לשתוק ובמכתב שכתב בלעדית לפורטל עומרי חיון הוא כותב לבנו, בן אל תבורי על הכל. ״תיזהר מאלוהים אתה תיפול בסוף עשיתי הכל בשבילך ועכשיו שאני מבוגר אין לך כבוד, אורטל רעה בדיוק כמוך לא נותנת לי לראות את הנכד שלי״

שלום לבני היקר! אני יודע שאתה תחשוב שהמכתב שלי גם יהודית ניסחה אבל דווקא חבר עזר לנסח. אני לא מבין את הטענות שלך ואת האובססיביות שלך לתשומת לב ממני ולנסות לקחת את הדבר הכי יקר, כן הכי יקר זאת אשתי ואתם אהובים ויקרים לי מאד אבל לא מוותר הפעם על הזוגיות על הנשואים שלי כפי שאתה וכמה מאחייך רוצים ועשיתם לי בעבר עם חברות אחרות והעפתי אותן בגללכם כי רציתם אותי לעצמכם בלבד ! הגורל שלי לא תלוי בכם כי לכם יש חיים גדלתם והגעתם למקום שתמיד רצית בנאל להיות מפורסם להיות זמר ענק ומוכר ומה שנשאר לי זה ההיסטוריה והאישה שלצדי תמיד לא עושה בלימות ואני משתף את האמת פה זאת אשתי והיא טהורה ואוהבת אותי כפי שאני אוהב אותה היא אישה שיש לה המון לתת אוהבת ומתחשבת שתמיד מבקשת ממני ללכת לבקר אותך אבל זה לא החינוך שאני קיבלתי אני מעולם לא זלזלתי בכבוד הורי כבד את אביך ואת אמך למען יאריכו ימי חייך וזה מה שאתה ואחייך צריכים כבוד הדלת פתוחה בפניכם ואני לא אסכים להוציא את יהודית מחוץ לבית או לבוא לבקר לשבת לצחוק כשהיא לא לידי.

סורי אלירן ביקש שאבוא לבקר את בנו ואותו אבל ציין בחוצפה שללא יהודית, אתם שונאי חינם וקנאים בצורה חולנית אני לא קניתי לה בית, לא תכשיטים והיא שמחה שיש לה אותי ככתף משענת שמשמשת לה חיים. תתביישו אייך שאתם מביאים ונותנים תמונה שקרית שכאילו היא שולטת אתם מכירים אותי שאני זאב חזק ואף אחד לא שולט עלי סיפרתם הכפשתם אותה בצורה שקשה לסלוח הפכתם אותה יחד עם חיים אתגר לאדם שונה לגמרי ממה שהספקתי להכיר 5 שנים יום יום 24 שעות ביממה מספיק בכדי להכיר ולשמוע ממדינה שלמה שהיא מהממת צנועה ראיתם אותה עם יהלומים? או מעילי פרווה? שום כלום אין לה שום דבר חוץ מלב רחב כמו אוקיינוס שכחת איך ישבתם התחבקתם ואייך הגנת עליה ואז אלירן אחיך הכניס לך שטויות לראש והאמנת לאשתו אוריאן שהיא זאת שנתנה לכם דחיפה מתוך קנאות לשנוא אישה מסכנה שנלחמת על חיי בתה וגידלה 6 ילדים.

אורטל לא הוקירה תודה ולא התייחסה אלי אפילו פעם אחת דאווינים כאילו שומרת לך אמונים כמה פעמים ביקשו ממנה להראות לי את התינוק לוקחת אותו לאביבה אמך לכל מיני מקומות אירועים ואני מה כלב? עם לא הייתי עושה אותך לא היה לה תינוק היא אגואיסטית יותר רעה ממה שחושבים . בנאל תתחיל להתעורר ולהבין אני לא נעשה צעיר יבוא יום ותבכה שלא זכיית להתבונן בעצמך באמת ולזכור שאבא היה שם תמיד עבורך ואתה מתעסק רק בלהכפיש ולהתרחק מהאמת וממי שגידל אותך לימדתי אותך שיעורים בחיים אתה משמיט את הזיכרונות מי רץ איתך ומי טיפל בך.

אורטל כפויית טובה יהודית שלחה פרחים ובלונים עם הקדשה אז שהיא ילדה אפילו תודה לא אמרה אני מבין את בני שלא בחר להיות איתה אין לה לב כל מה שהיא רוצה זה לחזור לבנאל להתחנף מרק אעלק, בחורה הזויה לא אמתית יהודית התחננה בפניה להראות לי את הנכד לבד בבית קפה היא רעה מאד. לפעמים אלוהים נותן לאנשים מזל ובריאות והמון שמחה עם יש להם לב לבחורה כמו יהודית אני חושב שאין אדם יותר אומלל ועצוב ממנה שכל הזמן מחייכת לאנשים מדברת יפה אין על האופי הזה למדתי המון מכל זה אני עברתי המון נשים כולם רוצות מתנות זהב אבל היא שום דבר לא כסף לא כלום טהורה הם חייבים להפסיק להציק לה יש אלוהים הם צריכים לפחד רק מאלוהים לא מאף אחד הבת שלה אנורקסית מתחננת לאימא שתניח לה ללכת והאימא הזאת נלחמת 15 שנים. בן אל צריך לפחד מאלוהים אחרי כל מה שהוא עשה ליהודית

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן