סרטון סקס אינטימי של איתי לוי והדר חיון דלף לרשת?


ערבים פתחו עמוד פייסבוק שמתחזה למאקו ופרסמו סרטון מפוברק של הזוג עושים סקס.

מספר בעלי חשבונות בפייסבוק פתחו עמוד שמתחזה למאקו ופרסמו פייק ניוז לפיו ישנם סרטוני סקס של איתי לוי והדר חיון. כאמור,  מדובר שוב פעם באתרים ערביים אשר מפיצים פוסטים שקריים כאשר הם מדווחים על סרטוני עירום של איתי לוי והדר חיון זאת לאחר שהשניים הפכו למוקד של השבוע עקב הפרידה וביטול החתונה. זאת לא הפעם הראשונה שדיווחים כאלו עולים לפייסבוק ומקורם מעבר לים כמובן.

חשוב להבהיר כי מדובר בפייק – ניוז, ואיתי לוי אינו הראשון שנופל קורבן להודעות האלו. מי שעומד מאחורי הפרסומים החדשים עליו ועל האקסית שלו, זהו האקר שגם עמד מאחורי הפצת תמונת העירום של נסרין קדרי. מרבית מתקפות הסייבר בעולם אינן מוחשיות, ולקורבן כמעט ואין יכולת להבחין בה. מתקפות של האקרים ממדינות ערב על מטרות ישראליות יתאפיינו כמתקפות ראווה, מה שאולי מניע את אותם גורמים עלומים.

כידוע, איתי לוי שהיה אמור להינשא להדר חיון החליט להפריד כוחות מהצמודה שלו. רק לפני חודשיים הוא הציע לה נישואין אבל היחסים עלו על שרטון. האירוסים הגיעו אחרי לא מעט משברים שחוו הזוג במהלך הקשר שכללו גם פרידה, אלא שגם אחרי שכרע ברך ושלף טבעת הזוג המשיך לחוות משבר ביחסים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן