על רקע הסכסוך – ליאור נרקיס מצהיר: "אנחנו עושים אהבה כל הזמן"

למרות המשבר הזוגי: הזמר ליאור נרקיס ואשתו מככבים יחד בקליפ חדש ומצהיר: "אנחנו עושים אהבה כל הזמן"

הזמר ליאור נרקיס לא מכחיש שבתקופה האחרונה הוא ואשתו נמצאים במשבר ביחסים. למרות זאת, נרקיס הוציא גרסה לאחד השירים הגדולים של כנסיית השכל, "היינו עושים אהבה", משנת 1999. מי שהפיק מוזיקלית את הביצוע עבור הזמר הוא המעבד תומר בירן. בקליפ מארח נרקיס את להקת הרוק ואת אשתו ספיר, אשר התחתן עימה לפני עשור.

מדובר בצעד מפתיע מאחר והשניים מתמודדים בימים אלה עם משבר זוגי לא קל. מקורבים לליאור וספיר דיווחו כי אכן קיים משבר במערכת היחסים שנמשך גם בימים אלה בגלל משהו אישי שקרה בתוך הבית אבל למרות הכל הוחלט לשחרר את הקליפ כמתוכנן. נרקיס העלה לחשבון האינסטגרם שלו את הקליפ החדש.

אז בדיוק מפתיע? מה שהוא כתב בנוסף: "ואנחנו? אנחנו עושים אהבה כל הזמן". לאחר מכן אמר גם: "זה לא סוד שהזוגיות שלי ושל ספיר חווה משבר בתקופה האחרונה. אנחנו מנסים לעבוד על זה. אני מקווה לטוב. בכל מקרה, לכאן או לכאן, אני מקווה שלשנינו יהיה רק טוב ושיבואו אלינו דברים טובים" על השיר אמר: " זה רוק עם המון נשמה, אחד משירי הנשמה הגדולים בעיני. באחרונה שיתפתי פעולה עם כנסיית השכל בהופעה, שרתי את השיר הזה וקפצו לי כל הזיכרונות והתקופות ששמעתי את השיר הזה. באותו זמן אשתי ואני היינו במשבר וזה גרם לי עוד יותר להתחבר אליו, אז החלטתי שאני הולך לחדש אותו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן