איתי לוי והדר חיון נפרדו וביטלו את החתונה

הזמר שהיה אמור להינשא להדר חיון החליט להפריד כוחות מהצמודה שלו

סוף עצוב לקשר סבוך. איתי לוי שהיה אמור להינשא להדר חיון החליט להפריד כוחות מהצמודה שלו. רק לפני חודשיים הוא הציע לה נישואין אבל היחסים עלו על שרטון. כזכור, האירוסים הגיעו אחרי לא מעט משברים שחוו הזוג במהלך הקשר שכללו גם פרידה, אלא שגם אחרי שכרע ברך ושלף טבעת הזוג המשיך לחוות משבר ביחסים.

הכל החל כאשר הם הסירו עוקב אחד מהשנייה ברשתות החברתיות והזמר מחק את כל הזיכרונות שלו עם הדר. מנגד חיון המשיכה לשדר שגרה כאשר העלתה תמונות עם הטבעת. בחודש אוקטובר 2018 היא סיימה טירונות והזמר המצליח היה שם כדי לתמוך בה. לאחרונה הוא הודה שאכן היו משברים בין השניים, אך לא מדובר במשהו סופי. לא עבר זמן רב והסיפור הזה הפך לנחלת העבר כאשר הם החליטו להפריד כוחות. כנראה שהדברים נראים אחרת עבור חיון.

מטעמו של איתי לוי נמסר: "כמו לכל זוג בעולם, גם לאיתי והדר באופן טבעי יש עליות ומורדות . נבקש לכבד את חייהם הפרטיים". למרות הכל עושה רושם שאיתי לוי יתאושש במהרה אחרי שנודע כי הוא הפך להיות האמן שבאופן רשמי ירוויח הכי הרבה אי פעם על חוזה השתתפות בפסטיגל. על פי מקורבים לזמר, הוא יקבל עבור השתתפותו למעלה מ-1.2 מיליון שקלים, קצת יותר ממש שהרוויח עומר אדם לפני שנתיים. אפשר אולי לומר שהפרידה הזאת באה לו בזמן?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן