אכזרי: דיירת בהאח הגדול צפתה באונס שעברה


סרטון חדש: קרלוטה פרדו, המתמודדת שנאנסה במהלך צילומי "האח הגדול ספרד" ב-2017, צפתה בתיעוד

עדויות חדשות בפרשה שהסעירה את ספרד בעת שידורי האח הגדול ב2017. הסיפור ארע לפני שנתיים, בזמן שידור של האח הגדול בספרד. הדיירים סיימו את המשימות השבועיות וכפרס הם קיבלו מסיבה עם הרבה אלכוהול. המסיבה התחילה עם ריקודים, צחוק והרבה בקבוקי רום, ג'ין וודקה והסתיימה עם סצנה קשה ביותר, שהתרחשה לעיני הצופים המשתאים.

יממה לאחר המסיבה בפתאומיות, הפקת התוכנית הודיעה על סילוק אחד הדיירים – חוסה מריה לופז שעזב בגלל התנהגות בלתי נסבלת. הסיבה לגירוש ומה שקרה באותו לילה, הפכו לאחד הסודות השמורים ביותר של תעשיית הטלוויזיה בספרד. לאחר התקרית הדיירים המשיכו כרגיל מבלי להעניק חשיבות לאותו אירוע. גם בוויכוחים הסוערים לא דיברו על מה שקרה ולמרות שהיו כמה מלמולים על תקיפה מינית, דבר לא אושר, עד שהדיירת לשעבר קרלוטה פרדו החליטה לשבור את שתיקתה.

היא נזכרה בלילה הגרוע ביותר שעבר עליה בחיים ולאחרונה מסתבר ש"האח הגדול" הספרדי הציג למתמודדת סרטון בו היא נאנסת, לכאורה, על ידי חוזה מריה לופז, איתו ניהלה מערכת יחסים. לפראדו לא היה זיכרון מהאירוע שהתרחש במיטתה אבל בסרטון היא ראתה את חוזה לופז מקיים עמה יחסי מין בזמן שהיא שוכבת שתויה במיטה.

בזמן שהסרטון הוקרן פראדו בכתה וביקשה מהאח הגדול: "בבקשה, תפסיק עכשיו, בבקשה". היא תהתה מדוע בכלל הראתה לה הפקת התוכנית את הסרטון בצורה כזאת: "היה אמור להיות אדם לצדי. פסיכולוג או מישהו שהיה עוזר לי להתמודד עם תמונות כאלה קשות. הם גם מעולם לא שאלו אותי אם אני רוצה לראות את זה… אם הם היו שאולים אותי הייתי אומרת לא".

פראדו לא הורשתה ללכת ולספר לחבריה המתמודדים מה קרה, לאחר שהוצגו לה הצילומים. מה כן קרה? היא התבקשה לעזוב את הבית באופן זמני. כמו כן היא החליטה לא להגיש תלונה וחזרה לבית האח הגדול כחמישה ימים אחרי כן. לאחר התקרית הדיירים המשיכו כרגיל מבלי להעניק חשיבות לאותו מקרה קשה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן