אייל גולן ודניאל גרינברג יתחתנו בקרוב מאד

השניים החליטו להקדים את תאריך החתונה מהקיץ – כל הפרטים כאן

על הכוונת של אייל גולן ודניאל גרינברג יש כבר יש תאריך ומקום לחתונה הגדולה ביותר שצפויה להיות השנה בארץ. השניים שנמצאים כרגע בספרד יגיעו כאשר ישובו לפגישה עם אירית רחמים, במהלכה יחתמו על הכל ויצאו לדרך. על פי מקורבים לזוג, הם  צפויים לערוך את החתונה בחודש פברואר. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון הספירה לאחור לקראת החודש השני של 2020 תהיה מאד מסקרנת. רגע לפני שהם מוציאים לדרך את ההכנות הם טסו כאמור לחופשה במדריד.

גולן הגיע למשחק של אתלטיקו מול בארסה עם דניאל גרינברג. הזוג הגיע אל האיצטדיון עם זוג חברים, עדן ואביעד, מהעונה האחרונה של ״המירוץ למיליון״. שני הזוגות טסו לוויקנד במדריד לעשות כיף ובטח גם שופינג עם כל הטירוף של הבלאק פריידי ואין דבר כזה להיות בספרד ולא לראות כדורגל. הדוגמנית של גולן התרגשה מאד מהמחזה של חוויית כדורגל מעולם אחר עם עשרות אלפי אנשים מסיבה ושיתפה את מאות אלפי העוקבים שלה בחוויה ואפילו צילמה את השחקנים עולים לכר הדשא.

בקרוב הזוג יתחתן ומי שתהיה אחראית על הפקת האירוע תהיה אירית רחמים, מפיקת האירועים של כוכבי ליגת העל וזוגתו של עמוס לוזון. עד שהחתונה תגיע, אין כמו להעביר את הזמן בצפייה בכוכב הכדורגל, ליונל מסי, שגם כבש שער ניצחון בדקה ה-85 במשחק שהם היו בו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן