חצי מתמודדים אנונימיים וחצי מפורסמים – בית האח הגדול יתפצל ל-2?


גורמים בהפקה מדווחים על פיצול הבית לשני בתים בעונה הקרובה של האח הגדול

העונה החדשה של "האח הגדול" תעלה ב-1.1.2020 – האם בית האח הגדול יפוצל לשניים, בין אנונימיים למפורסמים? על השאלה הזאת מנסים לענות מעריצי התכנית. בימים אלה עובדים ברשת 13 על העונה החדשה של תוכנית הריאליטי שצפויה לעלות בתחילת החודש הבא. המתמודדים הפעם צפויים להתחלק לשתי קבוצות שיגורו בשני בתים שונים כאשר זה יחולק בין מתמודדים אנונימיים לבין מתמודדים מפורסמים. כך נודע לפורטל עומרי חיון. אז איך זה יעבוד?

אז ככה: בית אחד יכלול אנשים מפורסמים ואילו האחר יכלול דיירים רגילים, אזרחים לא מוכרים. יחד עם זאת, אנחנו יכולים לספר לכם כבר שהעונה הקרובה תהיה הפעם רגילה ותערך בין חודשיים לשלושה חודשים. ההפקה תחשוף הפעם מתמודדים אנונימיים וגם כאלה שאולי הכרתם עקב חברים בעבר. כידוע, בכל אחת מעונות השידור, קבוצה של אנשים שונים חיים ביחד ב"בית האח הגדול" למשך חודשיים עד שלושה, מנותקים לגמרי מהעולם אך מצולמים כל הזמן על ידי עשרות מצלמות טלוויזיה.

במהלך העונה מודחים משתתפים מהתוכנית ועקב כך יוצאים מהבית השמור. האחרון שנשאר ולא הודח זוכה בפרס כספי גדול. בלי קשר מסתבר כי מפורסם ידוע מאשדוד היה בדרך לשם אך הסיר מועמדות. המדובר ברן כרמי בוזגלו, שלא מפחד להגיד את דעתו או לעשות מעשים נגד גורמים שלטענתו פוגעים במדינה ובחיילי צה"ל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן