בן אל תבורי ניסה להשלים עם אביו


הזמר דיבר על הנתק הממושך בינו לבין אביו: "הצעתי לאבא לדבר לבד, אבל הוא לא הסכים"

אחרי שבן אל תבורי הודיעה רשמית שהוא ואורטל עמר לא חוזרים אבל סולחה כבר ארעה, בן אל ניסה לאחרונה הזמר והחצי השני של סטטיק להשיג שלום עם אביו, שימי תבורי. כזכור, בן אל תבורי ואביו בנתק שהחל לפני הרבה, עוד מהימים בהם שימי תבורי החל לצאת עם אשתו יהודית. למרות ניסיונות סולחה בעבר הכל עלה בתוהו ושני הצדדים אולי חשבו על לסיים את הנתק אבל זה לא קרה.

במהלך ראיון שהעניק תבורי הבן הוא דיבר על כך שהוא רוצה לעשות לעשות סולחה ולהיפגש עם אביו אבל לבדו, בלי יהודית, אשתו של שימי. "הצעתי לאבא לדבר לבד, אבל הוא לא הסכים". אמר בן אל תבורי אבל שימי כידוע לא מוכן לנתק את יהודית מחייו ואם תהיה פגישה כזאת הוא רוצה שגם יהודית תנכח בה.

אם לא די בכך שימי תבורי, קיווה לעשות סולחה גם עם הבן שלו אלירן. מה עשה האבא הגאה? הרים את הנייד שלו וחייג לבנו שנמצא עימו בנתק כבר ארבע שנים. זה נגמר לא טוב בלשון המעטה. אלירן הודיע לו שהוא יחדש את הקשר שלו עם אביו רק אם הוא יעזוב את יהודית באומן, הצמודה שלו. שימי לא אהב את ההתניה הזאת בכלל והגיב בזעם.

שימי תבורי מסר בתגובה: "שלום עומרי זה שימי עם אתה רוצה לטלפן אלי זה גם טוב אבל אני לא רוצה לצעוק עליך כי הנושא הזה מאס עלי. בנאל אף פעם מאז כל הבלגן לא טילפן אלי ולא העקש ממני שום פגישה לא לבד ולא עם יהודית הוא הוזמן לבית ויהודית הציעה לצאת ולא להיות נוכחת אשתי אהובה שלי תמיד מבקשת ממני מתחננת להוריד ראש ואגו ולבקר את כולם אני בקשר עם בתאל ושאר הילדים חוץ מאלירן ובנאל ועם אלירן מבקש ממני לעזוב את יהודית כמו שכתבת הוא יכול לחכות עוד 70 שנה כי את יהודית לא אעזוב בשביל אף אחד אני לו אוהב את אשתו אבל אני לא מבקש ממנו לעזוב אותה זוהי חוצפה ולא כיבוד הורה אחרי 5 שנות אןשר אני ויהודית לעולם לא נפרד אני אוהב אותה והיא החצי השני שלי ולמרות שהיא מוכנה ומבקשת שאלך לבקר אני לא אזוז לאף ביקור ללא אהובתי להם יש בנות סוג בני זוג של בתאל תמיד שמח לראות אותנו יחד יהודית היא לא הסיבה והשקר הזה יצא להם זה שאני פשוט איתה לא אומר שאני מוותר עליהם אני אוהב את ילדי עד עומק ליבי רוצה להחזיר את המשפחה ללכד אבל עם הם הולכים עם האגו שלהם וגורמים לי לבחור ולוותר אז'לא אחד הכי גדול בעולם ילדייה של יהודית הזמינו אותה לבת מצווה בלונדון ולא ויתרו על החצי השני שלה שזה אני כיבדו אותי מאד הזמינו אותי לכל מקום ולא משנה מה הם חושבים הם מקבלים אותי באהבה כי אני זה שישן וחיי איתה עוזר לה נותן את חיי לה ולקארין אז שיהיה ברור לכל קנאי ישראל אני נשאר לנצח איתה בחולי ובבריאות באושר ובעצב והשאר לא מעניין כשאני לא מעניין אותם"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן