חשיפה: יוצר "הכוכב הבא" קיבל קרדיט לאחר בקשה של טמירה ירדני


אחרי שבע שנים של מאבק הצליח אסף ספקטור לקבל את הקרדיט הראוי לו בתכנית של קשת זאת לאחר בקשת מפיקת התכנית טמירה ירדני מפורטל עומרי חיון

אחרי מספר דיונים משפטים זה קרה. אסף ספקטור שטען כי קשת גנבו לו את הפורמט של הכוכב הבא זכה לקבל קרדיט בתוכנית, זאת לאחר החשיפה הבלעדית כאן בפורטל ב-2014 (הקליקו לצפייה בחשיפה) וזאת רק לאחר בקשת טמירה ירדני מפורטל עמרי חיון. ירדני ביקשה שנסיר את ההקלטות שלה במהלכן גם מוזכר בעלה שהלך לעולמו. מתוך כבוד לטמירה הוחלט להסיר את ההקלטה ואחרי שבע שנים אסף קיבל לבסוף את הקרדיט שמגיע לו. כל הפרטים על המקרה מיד.

כזכור, בדצמבר 2013 הכוכב הבא עלתה לאוויר ואסף שנקר ספקטור, שמכר כבר פורמט מצליח לחברת סלולר מוכרת בעבר, הציע לקשת את הפורמט הזה. הוא לא חשב שיאלץ להגיע לפוליגרף בשביל להוציא את האמת לאור ולהוכיח כי אכן הוא זה שיצר את "הכוכב הבא". בסך הכל מדובר בבחור צעיר, שקל לעבוד עליו אבל מחשבות לחוד ומציאות לחוד.

טמירה ירדני חשבה בזמנו שהיא לא מוקלטת בזמן שהיא מאשימה, טוענת וחוזרת שאבני ניר מנכ"ל קשת הוא זה שחשב על הרעיון של "הכוכב הבא", אך בהקלטה הבלעדית שהגיעה בזמנו לפורטל עומרי חיון נשמעה טמירה ירדני אומרת "אין לי בעיה ללכת גם לפוליגרף, נפגשנו אבל לא גנבו לך, נניח שהצעת את הרעיון אני לא זוכרת אולי יש לי אלצהיימר. אבי ניר והציע את המסך". אסף הגיב: "אני לא רוצה כסף אני רק רוצה קרדיט".

טמירה ירדני נשמעת אומרת לאחר מכן: "הכל אבי ניר זה לא אני, אין לך לאן לפנות אסף לפעמים זה קורה ולפעמים זה לא – אני לא דברתי עם אבי ניר עליך מעולם". בתחילה טענה טמירה ירדני שהיא זוכרת את אסף ואז שהוא מציג את הטענות שלו היא אומרת שמעולם לא נפגשו. ההקלטות הבלעדיות שעלו לפורטל עומרי חיון ב-2014 עושות צדק חמש שנים אחרי,  אותה כתבה שנחשפה אז ל-למעלה ממאה אלף אנשים מוכיחה כי הייתה במקום. אסף, קיבלת את מה שמגיע לך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן