ההצלחה של נסרין קדרי עלתה לה לראש?


ביקורת בסביבתה של הזמרת שהחליפה לאחרונה את כל הצוות שלה

רוב הנגנים שעבדו עם נסרין בתקופה האחרונה, לרבות המנהל האישי שלה, הוחלפו באחרים. בחודשים האחרונים נשמעים קולות מסביבתה הקרובה של הזמרת שמדווחים על התנהלות בעייתית – אז מה קורה שם? מקורב לזמרת החליט לחשוף: "לפני כמעט שנתיים, כשגילינו שנסרין ודן סמרא הקלידן שלה, החלו קשר רומנטי. אני זוכר שבקיסריה המנהלים של נסרין זיהו את המבטים ואת ההתאהבות של השניים והם לא אהבו את זה בכלל, אבל זה היה מאוחר מדי".

עוד הוא סיפר: "סמרא הוא לא אדם רגוע במיוחד והמנהלים ידעו שיכולה להיות בעיה עתידית עם מעריצים בהופעות. הם שוחחו איתה ובסוף החליטו לתת לזה צ׳אנס, בפרט כי הוא איש מקצוע מעולה. כשהיא ביצעה בהופעות את 'אלבי מעק' הבמאי התלונן על כך שנסרין לא מסתכלת על הקהל ובמקום היא פונה רק לקלידן. אחרי מריבה עם סמרא היא היתה בדאון, יום אחרי היא שרה את 'בנאדיק' והתחילה לבכות".

הגורם המשיך: "הקהל התרגש, אבל אנחנו ידענו בדיוק למה היא בכתה. השיא הגיע כשהיינו בסיבוב הופעות באמריקה. נסרין ודן לא הפסיקו לריב, היו ביניהם פיצוצים מטורפים. היו צרחות מטורפות מהחדר של נסרין, עד כדי כך שהדיירים שישנו בסמוך אליה הזמינו את האבטחה של המלון לחדר. בסופו של דבר עירבו את המנהל שלה בני פרץ והם הביאו קלידן אחר. הכל היה מתוח ולא נעים, וכשהגענו לישראל הקלידן אבי גוטמן החליף את סמרא והחל לנגן איתנו".

ממשרד יחסי הציבור חגית נוביק סלומון וירון כהן המייצגים את נסרין הגיבו: "במהלך השנה וחצי האחרונה אנו עובדים עם נסרין. מדובר באחת הנשים המקסימות שנכנסו לחיינו. היא כבשה בשנה האחרונה שיאים גדולים, בהם התכנית 'דה וויס', שני מופעי ענק על בימת קיסריה ובקרוב גם תגיע להיכל מנורה מבטחים. באופן טבעי בעקבות ההצלחה הגדולה וההישגים הגדולים, יהיו מי שינסו להגיד כך או אחרת ולמצוא בעיות, אנו ננסה להתעלם משמועות, לשמור על פרטיותם של הנגנים ולהתעסק רק בטוב. על רענון הלהקה החליטה חברת ליאם הפקות ולנסרין לא היה יד בזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן