אילנית לוי בהלם! אלירז שדה התפקד לליכוד

המגיש ובעלה של אילנית לוי צייץ עם טופס התפקדות למפלגת הליכוד

אלירז שדה הוא אחד כזה שלא מסתיר את דעותיו הפוליטיות והשבוע הוא החליט להודיע לעוקביו בטוויטר על החלטתו להתפקד למפלגת הליכוד. "בטוויטר חשוב לכתוב", צייץ שדה ברשת החברתית והוסיף: "אבל גם הגיע הזמן להתפקד. הליכוד". יחד עם הציוץ הוא גם חשף את טופס ההתפקדות שלו למפלגה, שיאפשר לו להצביע בבחירות הפנימיות ולהשפיע על מי שיהיה מועמד המפלגה לתפקיד הגדול בישראל.

זה לא נגמר כאן מאחר ואחרי הציוץ הזה שר המשפטים, אמיר אוחנה, הביע את תמיכתו במהלך של שדה וענה לו: "יפה אלירז, חשוב מאוד". כזכור, במסגרת תפקידו במערכת הבחירות, שדה השתתף במערכון בו הוא מראיין את השחקן יוסי וידר, כחיקוי לפרשן אמנון אברמוביץ'. בפתח המערכון השחקן המגלם את אברמוביץ' פנה לשדה ושואל אותו "איך אני נראה?" ושדה עונה לו "נראה טיל, אמנון".

הקטע הזה הביא לסערה עצומה ברשת והכפשות נגד הליכוד ושידוריה. עלו גינויים של עיתונאים וגולשים רבים ולאחר מכן פרסם שדה פוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו בו כתה שהיה חשוב לו להבהיר לאלו שלא הבינו את הבדיחה או בחרו לא להבין אותה שכולנו נמצאים בעידן שלא משנה מי אתה או מה עשית בחייך, בסוף הכי חשוב לך זה איך אתה נראה, ולאו דווקא חיצונית אלא איך אתה עובר ואיך אתה יוצא ברמה השטחית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן