דנית גרינברג על אליאב אוזן: "התעלמתי מתמרורי אזהרה"

יוצאת האח הגדול והגרושה של אליאב אוזן פותחת את הלב

דנית גרינברג התפנתה לסדרה של שאלות-תשובות מצד עוקביה באינסטגרם וסיפקה הצהרות מעניינות. כל זה קרה שלושה חודשים לאחר שהתגרשה מאליאב אוזן. על פי התוכן אפשר לומר שדנית גרינברג הצליחה להשאיר את הדרמה הגדולה מאחוריה ולהביט הלאה. כמו כן היא הצהירה שהיא נמצאת כעת במקום טוב יותר ותעיד על כך העובדה שהיא מוכנה לדבר על כל מה שעבר עליה בפרשה שהסעירה את הביצה.

תחילה אמרה: "אם הייתי צריכה לבחור משהו, אני מצטערת על זה שלא התייחסתי לתמרורי אזהרה בחיים שלי, בכל תחום. כל אחד מאיתנו מקבל תמרורי אזהרה בצורת אנשים, הורים, מעשים, מסרים – אסור לנו להתעלם מהם. חשוב מאוד לזהות את הסימנים האלו ולהקשיב להם, כי אלוהים שולח אותם אליכם. אני לא נוהגת להתחרט על דברים, וזו החלטה מודעת".

על זוגיות בעתיד: "אני לא אהיה מוכנה להתפשר על אהבה, כבוד, חברות ונאמנות. אני לא אוהבת לעשות צ'ק ליסט וללכת לפי זה, אבל מה שחשוב לי זה שהוא יהיה בן אדם טוב, שאפשר לדבר איתו, שהתקשורת בינינו תהיה טובה, שגם אם יהיה ויכוח הוא יתנהל בכבוד, שיהיה חבר טוב, תומך, מכיל ומפרגן. שיאהב אותי כפי שאני ולא ינסה לשנות ולעצב אותי לפי מה שהוא חושב או רוצה. הכי טוב זה להבין כמה את שווה בזכות עצמך ושכל הטוב שבעולם מחכה לך. הזמן מרפא את הכל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן