"בני פרץ אנס אותי והשתמש בכוח"

העדה המרכזית נגד האמרגן: "הוא ממש העביר בי פחד. אחרי כמה שניות מצאתי את עצמי על המיטה כשהוא מעלי"

בית המשפט העליון התיר לפרסם כי בני פרץ, אמרגנו של הזמר אייל גולן, נחקר באזהרה והיה חשוד בביצוע עבירות מין חמורות באחת המעריצות של גולן. החקירה כזכור תמה לפני שש שנים, במסגרת פרשת "משחקי חברה", והייתה אסורה בפרסום עד היום. כעת, העדה המרכזית חושפת: "קיבלתי טלפון מדני ביטון, אבא של אייל גולן, בסביבות עשר בבוקר. אמרו לי שנשלחת אלי מונית למלון קראון פלאזה, שאייל מחכה לי שם. הגעתי לשם ובני פתח את החדר".

העדה המשיכה: "ישבתי בסלון, הדלקתי סיגריה, הוא הלך, הביא לי כוס עם וודקה ואקסל, אחר כך הלך לחדר ואחרי כמה דקות קרא לי. הלכתי, וראיתי אותו בלי בגדים. הוא ניגש אלי ואמר לי: 'שמעתי שאת אלופה', והתחיל לבקש ממני כל דברים, שיקרה בינינו אקט. אמרתי לו שאני לא רוצה והתרחקתי. הוא ניגש שוב, אמר: 'איך את לא מתביישת, לא מכבדת אותי'. הוא ממש העביר בי פחד. אחרי כמה שניות מצאתי את עצמי על המיטה כשהוא מעלי. הוא השתמש בממש בכוח. ברגע שזיהיתי שהוא מפסיק להפעיל כוח פשוט דחפתי אותו".

אחרי המקרה אמרה: "זה אונס לכל דבר, פיזי ונפשי. אני מבינה את זה היום. אני יודעת מה האמת שלי – חוויתי את זה על בשרי, וכל אותם אנשים שהיו חלק מזה יודעים גם הם את האמת שאוכלת אותי מבפנים". בני פרץ הגיב מטעם ליאם הפקות: "בני פרץ פעל ופועל תמיד רק על פי החוק. כך גם נקבע על ידי פרקליטות מחוז תל אביב אשר החליטה על סגירת תיק החקירה. לפני שבע שנים הוזמן פרץ לחקירה של חצי שעה בלבד. יודגש שמעולם לא הוגשה תלונה במשטרה נגדו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן