אליאב אוזן וליאור נרקיס עושים את זה

השניים החליטו לעשות קעקוע משותף – איך זה בא לידי ביטוי?

מאז שאליאב אוזן התגרש מדנית גרינברג נראה שמצב הרוח שלו יותר טוב. הוא התחדש לפני כחודשיים בקעקועים חדשים, הראשונים שלו. זה היה בציור של שושנה ותאריך שנת הלידה שלו בבית החזה ואמש הוא הוסיף לשני אלו את המילה "מבורך" באנגלית. מי עוד חבר למהלך? הזמר ליאור נרקיס שהחליט לעשות את אותו הקעקוע, ממש בדיוק אותו ציור, רק עם שנת לידה שמתאימה לזמר.

אוזן ונרקיס דאגו לתעד את המאורע עם תמונה משותפת של הקעקועים החדשים אשר עלתה מיד לרשתות החברתיות וזכתה לאלפי לייקים. אולי אוזן עלה פה על טרנד חדש והוא ביצוע קעקועים זוגיים של חברים טובים? כזכור, בתחילת החודש התקעקע אוזן יחד עם חברו הטוב השף טום אביב – שניהם עשו קעקוע על כף היד עם המילה תודה בתאילנדית.

זה לא נגמר עם השף ונמשך עם הזמר כמו שאתם מבינים. כידוע, על הזמר עברה תקופה לא פשוטה לאחרונה ונראה שמאז הוא עולה בחזרה על הגל. אחרי התקופה הלא נעימה שחווה עם אשתו, עושה רושם שהזוג ליאור וספיר נרקיס עושים כל שביכולתם כדי להשאיר את המשבר הזוגי מאחוריהם. כמה ימים אחרי הפרסומים אודות משב זוגי הם החלו לפרסם פוסטים אוהבים. איך אשתו תקבל את הקעקוע החדש על החזה? נחכה ונראה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן