ג'סטין טימברלייק בגד באשתו?

הזמר נצפה צמוד לשחקנית צעירה שמככבת לצידו בסרט

ג'סטין טימברלייק נמצא בבעיה מאחר ותמונות פפראצי שהחלו לצוף ביומיים האחרונים על ידי מגזין בריטי חושפות את הזמר מבלה בניו אורלינס עם השחקנית אלישה וויינרייט בת ה-30. הוא נראה צמוד מאד אליה ומבלה עימה, ואנחנו נזכיר לכם – זאת לא אשתו! השניים, שמצטלמים בימים אלה לסרט משותף חדש נראים בסרטון ובסדרת תמונות כשהם מבלים עם קבוצת חברים.

זה לא נגמר כאן מאחר ובהמשך הוידאו הם נראים משתטים, שותים וצוחקים אבל לאחר כמה רגעים לפתע נראה שהשחקנית מניחה על רגלו של ג'סטין את היד שלה ובהמשך הם אף מצולמים מחזיקים ידיים באופן שלא משתמע לשתי פנים. יום אחרי שהתמונות והווידאו פורסמו, מצדו של טימברלייק דיווחו מקורבים שרוצים להגן עליו כי הוא תועד עונד את טבעת הנישואים שלו ממש כמה ימים לפני שזה קרה.

אותם מקורבים הוסיפו שאם ג'סטין היה רוצה לבגוד הוא לא היה עושה את זה באופן כל גלוי וברור, ולא חשוב כמה שהוא שתה לפני כן. "גבר בוגדני לא יושב במשך קרוב לשעה עם המאהבת שלו במקום בילוי שבו כל העולם יכול לראות אותו. הם היו בין חברים, זה ממש היה כלום. מאה אחוז ששום דבר לא קורה בינם" דיווח מקורב לג'סטין. אגב, תגובתה של אשתו טרם נשמעה בנושא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן