ראובן עובד חזר לסמים ולרחובות

אובד עצות: ראובן עובד עזב את מכון הגמילה וחזר לרחובות תל אביב

כדורגלן העבר ראובן עובד, תועד לאחרונה, על ידי עוברי אורח כשהוא מקבץ נדבות בדרום תל אביב. לאחר שהסרטון החל להיות מופץ ברשתות החברתיות התאגדו להם יחד כמה אנשי כדורגל ואוהדי מכבי תל אביב בנסיון לעזור לעובד לצאת מהמצב הקשה אליו נקלע. למרות הרצון הטוב, עובד חזר לסורו ולרחובות על מנת לאתר סם שיוכל להשכיח ממנו את הצרות. גם הסיוע מחבריו הטובים שהתגייסו למענו, הטיפול הקצר במוסד הגמילה והתגובות לכתבה הגדולה באולפן שישי לא עזרו לראובן עובד.

משפחתו ניסתה לשכנע אותו לשוב כעת למוסד גמילה אבל זמן קצר לאחר שצולמה על ראובן עובד כתבה מרגשת בה טען שהוא "נקי", מקורבים מספרים שהוא הידרדר בחזרה. חברו וכדורגלן העבר אוהד בוזגלו, שעזר הרבה באיסוף כספים לטובת מכון גמילה אמר: "הוא יצא ממכון הגמילה חודש לפני סיום הטיפול, חזר לסורו ומכר את הטלפון שקנינו לו. השקענו שם המון כסף, אבל אם בן אדם לא מוכן לעזור לעצמו – אי אפשר לעזור לו.

לסיכום הוסיף: "אנחנו אנשים עם משפחות, כל אחד עם החבילה שלו, והשקענו שם המון זמן. לצערי הוא חזר למצב הקשה בו הוא היה ובדיוק מזה חששנו. קשה להשפיע עליו ואי אפשר לאשפז כאן בכפייה. אם אפשר היה – היינו מצילים אותו, אבל הוא מרצונו לא יעבור את השלבים שנחוצים לו". אביו אובד עצות ונראה שהסיפור של עובד בדרך להיגמר בצורה רעה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן