פליט "האח הגדול" איים על חייה של הכתבת מיקי לוין

אחד מפליטי "האח הגדול" איים על חייה של הכתבת והבטיח "לבתר גופותיהן ולהשליך למי הירקון"

הכתבת מיקי לוין נתקלה בשרשרת איומים, הכוללים אונס אכזרי שלה ושל ביתה, כשבסופם רצח וביתור גופותיהן שיושלכו למי הירקון, ואלה יהיו רגעי האימה האחרונים של חייה. אותו מאיים הצליח להדיר שינה מעיניה, עשה מישמש שלם מסיפורי זוועות שונים, ביניהם גם הרצח האכזרי של רוז פיזם ז"ל שהושלכה לירקון בעבר.

מיקי לוין סיפרה: "לא אחשוף את שמו של החשוד כדי לא לעשות שיימינג למשפחתו. רק אומר שעצוב עד כמה תוכניות הריאלטי מספקות במה לטראש הנמוך ביותר שקיים בחברה שלנו, והופכות דמויות מהסוג הזה לגיבורי מסך והערצה לבני הנוער". לאחר מכן הגישה תלונה והוסיפה: "החקירה הייתה לא פשוטה, הסבירו לי החוקרים, כי ההודעות נשלחו דרך כתובת IP של חברה פיקטיבית שלא הייתה קיימת. אבל תתפלאו לגלות שיש לנו משטרה שמסוגלת לעתים, גם אם בקצב אטי, להגיע לתוצאות מוצלחות".

עוד אמרה: "לא פעם העברתי ביקורת על ההתנהלות התמוהה והקלוקלת, לטעמי, של רשויות האכיפה בכל הנוגע לאלימות נגד נשים ותיקי עבירות מין. כמו במקרה האונס הקבוצתי והאכזרי של הנערה מהרצליה אותו ליוויתי מקרוב, שהתיק שלה נסגר מסיבה עלומה שאף אדם בר דעת לא יצליח להבין לעולם. המאבק אינו רק על בריונות ברשתות, או על אלימות נגד נשים".

לסיכום כתבה לוין: "המאבק צריך להיות נגד רשויות האכיפה הממונים על שלומנו וביטחוננו, על הקלות הבלתי נסבלת בה נוהגים בסלחנות כלפי עבריינים, ועל כך שלא נוקטים בהרתעה מספקת שיכולה למגר את התופעה. ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה, בסיומה הוחלט על סגירת התיק שכן במסגרת החקירה בוצעו כלל פעולות החקירה הנדרשות שלא הצביעו על חשוד מסוים באופן כזה המחייב את מעצרו ו/או חקירתו במשטרה. למותר לציין כי משטרת ישראל מבססת את חקירותיה על סמך ראיות ועובדות ולא על בסיס תחושות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן