הלם: אילנית לוי הסירה עוקב מאופירה אסייג

איך אופירה תגיב להסרה המפתיעה ולמה זה קרה?

אילנית לוי החליטה להסיר את העוקב מאופירה אסייג, למה? אחת הטענות שגרסו מקורבים לשניים הללו מספרים על ההתקרבות בין אייל גולן לאילנית לוי, דבר אשר לא בא בטוב לאופירה זה בטוח אבל מי שעשתה את הצעד הצעד הראשון להדחה זאת הייתה אילנית כאמור. יחד עם זאת אילנית גם התראיינה לאחרונה והגנה על אייל גולן. איך? היא לא הבינה מה רוצים ממנו בפרשת הסרת העוקבים.

אופירה אסייג הייתה אחת הנפגעות הראשיות של הפרשה שיצרה סערה רבתי כאשר בתגובה היא החליטה להסיר גם היא את העוקב ממנו מה שהחל להתגלגל ולא נעצר עד עתה. אם לא די בכך, אילנית גם התקרבה לגולן בכך שהצטלמה עם דניאל ואיתו ביום ההולדת של ליאם ועוד. זה ידוע שאייל גולן ואילנית לוי היו תמיד חברים טובים של אופירה אסייג אבל הסכסוך שנוצר בין אייל גולן לאופירה אסייג פגע כעת גם בחברות של אילנית ואופירה.

האם אילנית לוי בחרה בצד של אייל גולן על החברות עם אופירה אסייג? כך לפחות עושה רושם ממה שהדוג' החליטה לעשות עם הסרת העוקב המפתיע. בתקופה האחרונה, כך לפי מקבץ דיווחים שעלו ברשתות, אילנית החליטה לעשות צעד מפתיע ופתחה חזית נגד אופירה עם הסרת העוקב. מעניין יהיה לראות מי תמצמץ ראשונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן