אחרי שלא הורשה להיכנס למדינה: אייל גולן הופיע בקפריסין הצפונית

צפולמרות שנאלץ לחזור ארצה, הצליח הזמר להיכנס ליעד דרך מדינה אחרת

אייל גולן ודניאל גרינברג המריאו בסופ"ש לקפריסין, שם אייל היה אמור להופיע במוצאי שבת במלון לקהל ישראלי, השניים נתקלו בבעיות בכניסה לקפריסין, וחזרו לישראל. מליאם ​​הפקות נמסר: "הופעתו של אייל גולן לא בוטלה! חלילה! ותתקיים כמתוכנן במוצ"ש". בשל היחסים בין קפריסין לקפריסין הטורקית הזמר הגיע דרך מדינה אחרת ודפק הופעה נהדרת.

כאשר גולן ודניאל הבינו שלא ימצאו פתרון ועל מנת להיכנס לקפריסין הטורקית ולקיים את ההופעה כמתוכנן, הם יצטרכו למצוא דרך אחרת. השניים חזרו לישראל וטסו בטיסה אחרת כדי להיכנס לקפריסין הטורקית ממקום שאפשר להם לעשות כך. עוד נמסר: "אנו לא נכנסים ליחסים דיפלומטיים בין מדינות ואנו מביאים שמחה ושיר".  אין ספק שהשניים בזבזו זמן יקר, או יותר נכון הסוכנים של גולן.

למה? בדיקה קצרה במשרד החוץ, הייתה מגלה עבורם שכבר לפני כשנתיים יצאה אזהרה בנושא, לצד המלצה חמה להישמע להוראות הקפריסאים. בקפריסין היוונית מערימים קשיים על ישראלים שאותם הם מזהים כמי שרוצים לעבור לקפריסין הטורקית, על כן, למשל, ישראלים שאין להם מלון מוזמן ביעד, מוחזרים חזרה לישראל. זו לא הפעם הראשונה שאירוע כזה מתרחש. בעבר קבוצה של עשרות ישראלים שחלקה הייתה בדרכה לתחרות פוקר ונחתה בשדה התעופה בלרנקה, נשאלה וענתה כי בכוונתה להגיע לחלק הצפוני של האי. הקפריסאים הודיעו להם כי הדבר בלתי אפשרי, הישראלים הושארו בשדה התעופה ונאלצו לרכוש כרטיס חזרה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן