דרמה: האם נסרין קדרי תעזוב את אייל גולן?


האם נסרין קדרי תעזוב את אייל גולן? כל הפרטים על הפרשה

מקורבים לזמרת נסרין קדרי מספרים שקדרי שקלה להישאר עם בני פרץ אחרי חלוקת החברה המשותפת שלו עם אייל גולן אך לבסוף החליטה שתלך עם אייל גולן ותישאר איתו. לפי מקורבים לאייל ובני, הסיפור החל כשהם לא הצליחו להגיע להסכמה ולהבנה מלאה בנוגע לחברת השקעות הנדל"ן שבבעלותם. אי ההבנות הללו הלכו והחריפו עם הזמן וגרמו למתיחות רבה שהובילה לריחוק שהורגש באופן מיידי בקרב הסובבים שלהם.

אם לא די בכך, החליטה נסרין באופן מפתיע לוותר על הקשר עם בני פרץ ולבחור באייל גולן לבסוף. למרות הפרשה המסועפת, נסרין קדרי ממשיכה לא להביט לאחור ואחרי שכבשה את האמפי בקיסריה במופע אליו נמכרו כל הכרטיסים היא תצטרך למלא גם את מנורה. בכל מקרה, היא בחרה ללכת עם אייל גולן שאמור לנפק לה עוד רגעים גדולים על הבמה.

בפן האישי הפרשה הזאת לא משפיעה על נסרין מאחר והיא עסוקה ברומן החדש שלה עם התל אביבי בן ה-30 שנמצא תחת זרועותיה וחיכה לה בארץ עם שובה מניו יורק. הזמרת ממשיכה להטביע את חותמה בהיכל התהילה של המוסיקה הישראלית תוך שהיא סוחפת אחריה קהל רב ומחבק. רק בקיץ האחרון כבשה נסרין את בימת קיסריה פעמיים בהפרש של חודש, שני המופעים היו סולד אאוט כחודש לפני. היא סחפה אחריה את הקהל בחגיגה אדירה מלאה באהבה ובהומור. אייל גולן לבטח יוזמן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן