יאן גולן חגג יום הולדת בלי רוסלנה רודינה

בנו של אייל גולן חגג יום הולדת 5 עם אייל גולן ודניאל גרינברג

אייל גולן ודניאל גרינברג חגגו לבנו של אייל גולן חגג יום הולדת 5 בחגיגה ביתית צנועה, לא מנקרת עיניים, באווירה משפחתית אינטימית וחמה. אז מה היה שם? עוגת קומות, בלונים מעוצבים והרבה פעילויות לילדים של ציורי מכחול בכיכובה של דניאל גרינברג. גורמים לגולן דיווחו שהשניים ביקשו לזמן רק את הקרובים ביותר ליאן וביניהם חבריו הקרובים בגן, שכנים ובני משפחותיהם. אז מי לא הגיעה? רוסלנה כמובן, שעסוקה בטיול עסקי ללונדון.

חמש שנים עברו מאד מאד. זוכרים את אירוע הברית המתוקשר כאשר יאן הגיח לעולם? אז כאמור היו אלה רוסלנה ואייל שחגגו לפעוט הקטן  ובגדול. הפעם זה היה צנוע הרבה יותר אבל נזכיר גם למי ששכח שאשתקד אייל גולן ורוסלנה רודינה ארגנו יומולדת עצום ליאן כאשר אז הם חגגו כמשפחה מאוחדת. שנה לא פשוטה עברה עלה שניים והפעם כנראה שיאן יחגוג פעמיים, אחרי שחגג עם אב, הוא לבטח יחגוג עם האם כאשר היא תשוב.

כל זה קורה מאחר ורוסלנה נשארה מחוץ לרשימת המוזמנים ותאלץ לחגוג לבנה באירוע אחר. יאן יחגוג יום הולדת ב22/11 באופן רשמי אבל דניאל לא רצתה לחכות והקדימה את החגיגה. היא מסרה: "מדובר באירוע מצומם ואינטימי שכלל רק את הקורבים ליאן" הרבה מזל טוב לעולל הקטן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן