רוסלנה רודינה עברה תאונת דרכים

הדוגמנית עלתה על מונית בלונדון שנכנסה ברכב אחר

רוסלנה רודינה נבחרה לצעוד על השטיח האדום בפרמיירה הרשמית שך הסרט לשבור את הקרח 2. לאור העובדה שבהפקה חיפשו אמא שתתחבר למותג ותצעד על השטיח הוחלט לבחור בדוגמנית והאקסית של אייל גולן. בנוסף אליה, גם ירדן ואן מהמירוץ קיבלו זימון לפרימיירה וזה הצליח להן בעקבות כך שברגע האחרון התפנו מקומות נוספים, לכן השתיים קיבלו מדיסני העולמי כרטיס כניסה לפרמיירה הנחשקת. רגע לפני שהן הגיעו למתחם קרה הדבר הבא.

לאחר שרוסלנה סיימה להתארגן, היא ירדה אל רכבו של נהג המונית שחיכה לה מחוץ למלון ונסעה הישר להקרנה הגדולה, הבעיה היא שבדרך לשם, נהג המונית איבד את הריכוז ונכנס ברכב אחר. למרות הכל, אין מה לדאוג מכיוון שלמזלה של רוסלנה הסקסית לא קרה לה שום דבר והיא גם הספיקה להגיע להקרנה בזמן, לצעוד על השטיח האדום ולהיראות קורנת.

תאונה? היא מהר מאד שכחה ממנה והתרכזה במה שחשוב. גם ירדן ואן היו ברכב וכל השלישייה יצאה מהתאונה ללא פגע, החליפה מונית והמשיכה את דרכה אל הפרימיירה. הן אמנם הגיעו לשם באיחור אבל סובבו את כל הראשים. מדובר בהחלט בכבוד גדול עבור השלישייה, שזוכה בפעם הראשונה בחייה לצאת מגבולות ישראל ולטעום את הזירה הבינלאומית, אלא שהדרך להגשמת החלום לא הייתה חלקה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן