יאללה סולחה! פיוס בין אקי אבני לניקול ראידמן

אחרי דרמה ארוכה, השניים נפגשו והתפייסו באופן סופי

השבוע נרשם מפגש חשוב בין אקי אבני לניקול ראידמן, זה קרה במהלך החתונה של צחי קומה ורן עוזר. ניקול ראדימן הוזמנה כאורחת לחתונה וגם התבקשה לתת הופעת זמר על הבמה עם מיטב השירים החדשים שלה בהופעות בכורה בחתונות. במהלך החתנוה היא פגשה את אקי אבני שהוזמן גם כן. ומה קרה? אחרי תקופה ארוכה, השניים יישרו הדורים, התפייסו והותירו את המשבר והיחסים העכורים שנוצרו הרבה מאחור.

הכל החל כאשר אחרי נתק ארוך אקי אבני שלח ווטסאפ התנצלות לניקול ראידמן שבגינה נגרם משבר ביחסים בין אקי לאשתו. אבני ניסה להסביר לראידמן שהשמועות עושות לו נזק ולכן היה צריך לנתק מגע ולתפוס ממנה מרחק. המעושרת והזמרת ניקול ראידמן חוותה פרידה לאחרונה ולא רק מבעלה לשעבר. כזכור, אקי אבני החליט לנתק עימה כל קשר בעקבות הפרסומים השליליים שהוא חווה מאז שנכנס לקשר מקצועי עימה.

באותם הימים ראידמן היתה מאד פגועה ממנו והכל בגלל ההשערות והכותרות על הרומן שהיה לו עימה לכאורה. כידוע, המצב המביך הזה יצר מערכת היחסים עכורה בין אקי אבני לאשתו ניקול מילר. היו ביניהם עימותים לא נעימים. הודעות שראידמן שלחה לאקי לא נענו ונראה שהמטרה שלו הייתה לחזור לשקט שהיה לו לפני שנכנס עימה ללופ הגדול הזה. כעת, אחרי שהבאז ירד מעט ואחרי נתק ארוך אקי אבני וראדימן נפגשו בחתונה והשלימו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן