הקרב של בני פרץ ואייל גולן על נסרין קדרי ואיתי לוי


הקרב על הירושה החל: מי יזכה לשרת את נסרין ואיתי לוי? הדרמה שהוסתרה נחשפת עכשיו.

לפי מקורבים לאייל ובני, הסיפור החל כשהם לא הצליחו להגיע להסכמה ולהבנה מלאה בנוגע לחברת השקעות הנדל"ן שבבעלותם. אי ההבנות הללו הלכו והחריפו עם הזמן וגרמו למתיחות רבה שהובילה לריחוק שהורגש באופן מיידי בקרב סובביהם. אם לא די בכך, איתי לוי הזמר ראה את דניאל גרינברג לפני כחודש בסינמה סיטי שבגלילות והשניים פשוט לא אמרו שלום אחד לשנייה.

כעבור זמן מה התפתח דיון קודר אודות מי התחמק ממי. גורם סיפר: " הוויכוח הגיע עד לאייל שהתעמת עם איתי והפך לבלאגן שלם". לאחר מכן עלתה טענה שדניאל גרמה לסכסוך עם בין אייל גולן לבני פרץ. זה החל כאשר איתי לוי נבחר להיות שופט בכוכב הבא, והוא לא קיבל הצעה כזאת מצד ההפקה, לפי טענת בני פרץ בהפקה רצו את איתי לוי בתור שופט. בימים האחרונים השניים היו כבר בנתק מוחלט, אך במקביל הם הקפידו לשדר כלפי חוץ עסקים כרגיל, כמו כל זוג מתוקשר שיודע שבקרוב יגיע הקאמבק.

דיווח נוסף בישר שהיה עימות בין דניאל גרינברג לבת זוגתו של בני פרץ במהלך הופעה, הדבר הביא למשברון בין גולן לפרץ מה שהוסיף עוד גחל למדורה הבוערת של השניים הללו.  כעת הם ככל הנראה עסוקים בחלוקת הזכויות והרכוש הנמצא בבעלות חברת "ליאם הפקות", אותה הם מנהלים יחד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן