אביבית בר זוהר טוענת שהחיקוי שלה הוא גזענות

הכוכבת ראתה סוג של חיקוי שלה בפרסומת לקניון וחשה פגועה במקצת

בשבוע האחרון יצאה הפרסומת חדשה לקניוני עופר, בה מגלמת עדי חבשוש דמות המזכירה במראה ובהתנהגות את אביבית בר זוהר. הכוכבת חשה שמדובר באקט גזעני – תשפטו אתם – האם היא צודקת? בכל מקרה, חשוב להזכיר שזאת לא הפעם הראשונה שעדי חבשוש מחקה את בר זוהר, אם כי בפעם הקודמת החיקוי התקבל בצורה טובה יותר.

כזכור, לפני שנה, פרסמה בר זוהר סרטון בו חבשוש מחקה אותה וכתבה: "עדי חבשוש ההורסת בחיקוי קורע שלי על הצבע בשיער דומה למקור? את זה אתם תחליטו בכל אופן מתה עלייה וחושבת שהיא מוכשרת בטירוף ". הפעם היא נשמעה אחרת בתגובה על הפרסומת: "הרבה אנשים פנו אליי לגבי הפרסומת הזאת שכביכול הדמות המוצגת הינה חיקוי לדמותי, אני בכל אופן לא משווה ולו בפסיק את הדמות המגוחכת שניסיתם ליצור, אך כן ניתן לראות בצורה מובהקת את הגזענות שבין דמות מעדות המזרח שכולה ניתוחים איפור לבין דמות מעדות אשכנז טבעית ואותנטית השאלה מה אתם קניון עופר מנסים להציג פה?"

בר זוהר המשיכה: "מבחינתי יש פה השפלה של כל אישה אשר מטפחת את עצמה או מנתחת את עצמה, אז בבקשה פעם הבאה אל תתחסדו יש פה סרטון אשר מציג משמעותית סטראוטיפים והבדלי עדות ומעמדות אבל הכי חשוב שזה הומוריסטי. נקרעתי מצחוק". מקניוני עופר נמסר: "זוהי  סדרת סרטונים הומריסטים בכיכובה של  השחקנית עדי חבשוש. הדמות אינה אביבית בר זוהר ולא כל דמות אחרת".

https://www.instagram.com/p/BquLGmHHpBM/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן