סמיון גרפמן וניקול רזניקוב מאוהבים

סמיון גרפמן וניקול רזניקוב ביחד מאז שחזרו מהישרדות

סמיון גרפמן בן ה-44 נמצא בזוגיות עם ניקול רזניקוב בת ה-19 והפער ביניהם לא מפריע להם לחזק את הקשר. ברגע שהם חזרו מצילומי הישרדות לפני חודש ניתן היה לחוש בכימיה בין השניים. הם העלו תמונות משותפות לסטורי ולעמודי האינסטגרם אבל זה לא היה בקשר רומנטי. אז מה קרה? התאהבו כי נראה כי שהקשר בין השניים הולך ומתפתח יפה מאד.

לאחרונה הם נראו בבית קפה צמודים ומחובקים. גורמים לזוג דיווחו שהכל התחיל כאשר היו בצילומים לתכנית הישרדות, שם השניים התקרבו מאד וחלקו הרבה רגעים יפים. באותה התקופה עוד היה לניקול חבר, אבל כשחזרה מהצילומים היא עזבה אותו לטובת סמיון שאמר: "אנחנו חברים מאוד קרובים בזמן דיי קצר, נראה לאן זה מתפתח".

עוד הוסיף: "אני בן אדם שלא פוסל שום דבר בחיים, אני יודע שהכל יכול להיות בחיים והשמיים הם לא הגבול. צריך להתייחס אחד לשני טוב זה הכי חשוב. נראה לאן זה לוקח אותנו, זו רק ההתחלה". על הקשר הקודם שלו: "חודשיים לפני הישרדות החלטנו להיפרד, היא הרגישה שהחיים שלה כאוס והיא רוצה מישהו שילך לעבודה בבוקר ויחזור בשעה 17:00 בערב ויהיה איתה בבית. הייתי עם לב שבור, רק בגלל זה החלטתי לשנות את החיים שלי וללכת להישרדות. חשבתי בכלל שאני הולך להתחתן איתה, אבל נפרדנו בטוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן